Hoofdsponsor

1/35 Forest dump. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
G., naar aloude en goede gewoonte heb ik mijn kinnebak weer kunnen vastbinden... Bedankt hé, makker.;);)
Gaat een mens in verlof om een beetje op zijn positieven te komen...:8
En dan ineens "BOENK" krijg je me daar zo'n roestbrok op je bord gekwakt...:wub:
Schitterend, fantastisch, weergaloos, één van de verloren " Meesterwerken" en zo kan ik nog wel even doorgaan.^^^^
Deze verdient zeker weer een ereplaatsje in de vitrine kast.
Moest je door omstandigheden geen plaats meer hebben, ik vind er nog wel eentje voor in de mijne anders.:P
Als ik mag, kom ik 'm binnenkort eens "live" bekijken ?

Mark
 
Beyond, komt voor mekaar !

Walter, het had gekund maar zoals het nu is vind ik dat het in balans is, daarom ga ik niks riskeren. Oorspronkelijk had ik méér vegetatie voor ogen, maar gaandeweg ontwikkelt een idee zich, met wijzigingen voor gevolg. Soms wordt zo'n idee dan 'meer', nu is dat 'minder'. Ik ben gecharmeerd door de partijen eikenbladeren die ik ook niet teveel wil wegstoppen onder een varendek.

Swa, dank u !

Mark, gij zijt altijd welkom he kameraad !
 
Tja Guy, ieder zijn gedacht... van mij mochten er meer varens opstaan maarja, de bouwer beslist... niettemin een (alweer) schitterend juweeltje van de meester, ik doe het je alleszins niet na! :P
 
Tja, dat ziet er meer dan goed uit hé :)
 
Guy,dit werkje loopt ten einde.....

Met menige collega-bouwers konden we weer naar hartenlust genieten en telkens weer iets bijleren zodra er een nieuwe update kwam.
Nu dit tot in de puntjes af is,kan ik alleen maar tevreden nog eens dit ganse topic terug lezen.
Je hebt er werkelijk iets héél moois van gemaakt,ik kan alleen maar zeggen....1 dikke pluim!
 
Schitterend Guy!

Oorspronkelijk had ik méér vegetatie voor ogen, maar gaandeweg ontwikkelt een idee zich, met wijzigingen voor gevolg.
Het probleem is dat wanneer je het natuurgetrouw maakt, zoals op je getoonde referentiefoto's, je een hoop details, en bladeren, gaat missen.
Maar je hebt een goed compromis hiertussen weten te vinden.

Het enige wat je misschien nog had kunnen toevoegen was een stukje eikenboom met een tak over auto.
Maar zoals ik al zei, hij is nu ook schitterend.

Peter
 
Ik ben nogal een liefhebber van ingetogenheid en soberheid, ik kijk ernaar uit als jullie het live kunnen aanschouwen, in het echt toont het toch net dat tikje anders.

Het verplichte "oude fotootje" om mee af te sluiten :

117_zpsedf87dac.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met plezier deel ik hier met jullie dit goud van KMK 2013, het komt ook jullie toe na al de reacties die ik van jullie kreeg.

SAM_0737_zpsd2eae3de.jpg

Mvg. Guy.
 
Proficiat G!!
Ik zag hem in het echt vandaag en wist direct dat het een winnaar was...
 
Proficiat ! Al mocht er wel wat meer mos onder de fenders vond ik :D
 
Bravo Guy, en enorme proficiat voor je setting.
Mijn mening: deze had ook best weathered prijs moeten winnen... punt.

Leuk je weer even gesproken te hebben en bedankt voor je lovende woorden van mijn sherman.
 
Heb hem niet in het echt mogen aanschouwen vandaag maar een hele dikke proficiat gewenst Guy. Je hebt blijkbaar Mol, KMK en het mekka van de Flemisch Masters verslagen op eigen veld!
 
Met plezier heb ik mijn prijs opgehaald, de concurrentie was niet min, er was echt topwerk te zien. Bedankt jongens !
 
van harte gefeliciteerd, kon er jammer genoeg niet bijzijn vandaag. had anders graag eens in 't echt genoten van deze...
 
Ik was er niet bij, maar ik verschiet er niet van dat je in de prijzen bent gevallen...
Je behoort nu eenmaal bij de besten in dit wereldje...

Proficiat makker :You_Rock_Emoticon:
 
Ook ik was er niet bij vandaag, maar:
Van harte gefeliciteerd Guy!

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan