Hoofdsponsor

1/24 Ford Mustang 1965 [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Beste mensen de Mustang is nu wel af maar de eindfoto's zijn voor mij niet goed kan ik nog betere eindfoto's toevoegen
Aan de auto zelf veranderd niks meer
 
Ik ben geen autobouwer maar deze vind ik toch aardig imponerend geworden, dikke proficiat hoor coachke !

Zo'n 1/1 schaal mogen ze bij mij gerust op den oprit komen zetten !
 
Een schoon bakske Coach....ge weet auto's zijn nie echt mijn ding maar weet wel mooi werk te apprecieren..!!Nice Job..!!

Grtz yves,
 
Hey mannen geweldig al ben ik zelf niet tevreden over de beelden ben nu volop bezig met nieuwe foto's te maken
Marc
 
Vette bak geworden.Mooie kleurcombinatie.Ik had eerst wat twijfels over de velgen maar als ik nu de eindfoto's bekijk vind ik ze goed meevallen.Op naar het volgende project.
Marc S
 
ahhh, er komen nog nieuwe foto's. Dan zal ik nog maar wat wachten met het eindtopic te maken
 
Aub Jordi dit zijn wel de eindfoto's maar er komen er betere deze waren bedoelt als einde van de werkzaamheden
Sorry hoor voor het misverstand zal het u melden als ik klaar benOk ?
Marc
 
mooi eindresultaat en hij blinkt mooi,welke vernis gebruik jij?


groetjes,

Yannick
 
Yannick ik heb nooit zero paint gebruikt wat ik wel doe is gewoon een spuitbus van de Brico hun huismark daar de hoogglans ervan twee laagjes over de Vallejo en dat blinkt enorm en al mijn modellen zijn zo gedaan
voornaam ding is dat ge nooit andere lakverven op die vernis kan zetten ( in ons geval zal dat niet dikwijls voorvallen he ) dat gooit direct op als een soort krokodillenvel
Als je wil zal ik straks het merk doormailen
grt
Marc
 
Ik heb deze in stilte gevolg... maar het resultaat is echt weer verbluffend... als ik deze bouw zie, krijg ik weer serieus zin om verder te gaan aan mijne pony, die eigenlijk al meer dan een half jaar in de frigo steekt... :( wees er maar zeker van, ik sta zaterdag langs deze weer wat kwijl weg te vegen... ;)

Groetjes,
Kurt
 
Beste vrienden hier gaan we het mee moeten doen
Dit zijn de laatste beelden

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg



attachment.jpg

attachment.jpg
 
Nu is hij nog imposanter met de achtergrond. Schitterende wagen
 
Echt een ;pracht van een auto geworden, netjes gedaan marc.
 
je moet zelfs niet van auto's houden om dit mooi te vinden ben onder indruk grt Pascal
 
Nothing beats real American horsepower... Vette bak Marc...

Groetjes,
Kurt
 
Knappe eindfoto's,maakt echt indruk.
Marc S
 
Bedankt vrienden ik waardeer jullie commentaar
Marc
 
Echt een stoere bak, als ik jou verslagen lees wil ik terug zo snel mogelijk een auto op 1/24 gaan maken!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan