Hoofdsponsor

Fix & Fold tool

Christophe als je nieuw plooiplaatje klaar is geef dan maar een seintje.

groetjes Rik
 
Fix & Fold tooltje vandaag in goede staat ontvangen, betaling gebeurt vandaag nog.
 
Hallo Christophe,

Vandaag mijn Fix & Fold binnen gekregen.
Betaling is onderweg.
Nogmaals dank.

Mark
 
Voor mij dito... ontvangen... en betaling uitgevoerd

thx

An
 
Jongens en meisjes, dit is een super handig tooltje.......toch zeker voor de papierbouw.
Zoals te zien in mijn topic al veel gebruikt :D

Fred
 
Christophe, ge gaat nog rijk worden met modelbouwen en stoppen met maquettes maken voor die architecten, jong!
Maar ik ben toch blij te zien dat je zo'n impact hebt hier, dank zij de demo op de ledendag.
 
Hey Dominiek, stoppen met maquettes dat zie ik nog niet gebeuren, maar het is wel leuk om te zien dat het tooltje in de smaak valt.
Een van de dagen zet ik ook de stencils erop.
 
Beste vrienden,
Ik heb nog een nieuw onderdeeltje gemaakt voor de Fix & Fold tool, namelijk een plooiplaatje om ronde vormen te plooien. (op vraag van en met de hulp van Patje, thx)
Hier even een foto, maar meer uitleg vinden jullie in het eerste bericht van dit topic.

attachment.jpg

Christophe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sdfkkjskngWow Christophe,het is echt gelukt dus.... schitterend zeg en echt met verschillende diameter.Puik werk man.;)
Patje.
 
Wat gaat het plaatje kosten Christophe?

Fred
 
Ik keek zojuist naar het eerste bericht en ik vind de prijs op zn zachtst gezegd zeer goedkoop.Proficiat Christophe je slaagde erin wat in mijn hoofd zat,petje af voor je maatje. Patje.
 
Christophe hartelijk dank voor de snelle service,het bedrag werd u zojuist overgemaakt .;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan