Hoofdsponsor

Fix & Fold tool

Ook de betaling van mijn fix and fold zou onderweg moeten zijn Christophe...

groetjes
Petra
 
Christophe mijn is ook toegekomen gisteren en zal betaald worden de komende dagen :-)

thanks
 
Is echt een super makkelijk tooltje, heb er al mee aan het testen gegaan en je kunt er messing draad perfect mee plooien onder de hoek die je wil, super strak, bedankt, en betaling is gisteren gebeurt ;)
 
Is echt een super makkelijk tooltje, heb er al mee aan het testen gegaan en je kunt er messing draad perfect mee plooien onder de hoek die je wil, super strak, bedankt, en betaling is gisteren gebeurt ;)

Bedankt Dirk.
 
Helaas niet afgekomen vandaag, zal tot maandag moeten wachten....

Fred
 
Yoo Christophe, helaas jong kom ik hier geen bestelling plaatsen daar ik al allerhande plooi-en andere bankjes heb, maar misschien heb ik hier een voorstelletje/vraag om je plooibankje te "pimpen". Misschien kan je enkele infrezingen voorzien in je plooibankje ?
Het lijkt misschien overbodig die infrezingen maar wel interessant voor mensen die veel met PE en scratchwerk werken, nogmaals het is maar een voorstelletje é. Om te illustreren wat ik bedoel heb ik hier een foto van 2 van mijn plooi-tools in aluminium
Indien je infrezingen zou toepassen vermoed ik dat je zo geen fijne tussenstukken zal kunnen laten staan in plasticcard, daar dat die materie niet zo sterk is als aluminium, alhoewel je aluminium ook kan plooien hoor ( die kleinste plooitool is geplooid ! :$ )

attachment.jpg

Ben je van plan om je tool uit te brengen in de handel ?
 
Hey Famo,

Ik heb hier ook zo een plooitooltje liggen in aluminium. Maar ik heb het nog nooit gebruikt. Waar dienen die inkepingen eigenlijk voor?
Die kunststof is redelijk sterk, maar natuurlijk niet zo sterk als alu. Maar ik kan het eens testen.
 
Waar dienen die inkepingen eigenlijk voor?

Dat is voor 3D.
Als je een bakje moet plooien ofzo dan is het handig om die inkeping te hebben.
Dan kan je namelijk met twee reeds geplooide kanten toch nog een derde zijde plooien.
Zal straks proberen om te verduidelijken met foto.
 
Vandaag de Fix & Fold binnen gekregen, betaling is onderweg Christophe.

Fred
 
Oh ja, als er mensen zijn die opmerkingen hebben over het tooltje, zowel pos als neg, dan hoor ik het graag.
De tip van Famo (de inkepingen) hou ik in het achterhoofd.
Ik ben nu bezig met het maken van een plooiplaatje waarmee je ronde vormen kan plooien van 1-1,5-2-3-4-5-6-8 en 10mm diameter (dank zij de tip van Patje). Het zou ook een breedte van 90mm hebben, maar natuurlijk ook passen op de Fix & Fold van 150mm. Dus de bedoeling is dat men dan enkel het plooiplaatje moet aanschaffen als je al een Fix & Fold hebt.
 
haha, mooi idee, en super handig zal het zijn :)
 
Interessant !!
Als je een foto ervan hebt moogt ge die plaatsen
 
Christophe, heb net pakje ontvangen. De tool en de letters zijn perfect en de logo(adelaar) ziet er ideaal uit om af te werken :)
Betaling gebuurt vandaag nog.
Alvast bedankt
 
Christophe, heb net pakje ontvangen. De tool en de letters zijn perfect en de logo(adelaar) ziet er ideaal uit om af te werken :)
Betaling gebuurt vandaag nog.
Alvast bedankt

Foto's hehe :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan