Hoofdsponsor

1/48 "F-16CJ Block 50" "Tamiya" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dirk je heb oog voor detail zo te zien,ja deze is en word mooi en goed gedetaileerd zie ik.Jullie zijn hier allemaal kunstenaars
 
Terug een update.

De wheelbay's nog wat bijgewerkt en het landingsgestel geplaatst + de deurtjes.

IMG_7049.png


IMG_7047.png


IMG_7048.png


Hier nog extra steun voor het landingsgestel
IMG_7050.png


Pitot buizen
Eerst de uitleg van de pitot buis dan de foto op mijn F-16
pitot_pic.gif


IMG_7051.png


Licht op de staart vleugel
IMG_7052.png


Dan eens een foto of 2 van de F-16 die op zijn wieltjes staat :)
IMG_7053.png

IMG_7054.png

Ik heb dus hier en daar nog wat zitten schilderen daarom kan ik hem nog niet in de vernis steken, maar deze namiddag ga ik proberen de fuel tanks en sidewinders + amrams te decallen, foto's volgen uiteraard.


en tot zover deze update
 
ik spuit regelmatig met de spuitbus, en ik begin een cm of 20 voor mijn model met spuiten en eindig een cm of 20 buiten het model. Ik probeer er in een vlugge beweging met een constante snelheid over te passeren en in stroken langs elkaar per keer, dus voor elke strook zogezegd herbeginnen, en liever 5 keer met te weinig dan 1 keer teveel. Het is gewoon een kwestie van handeling. misschien eerst eens testen op een proefstuk.

BTW: het model ziet er goed uit ;-)
 
Bedankt voor uw uitleg en reactie :)
Je ziet natuurlijk hier en daar blinkende delen, dit is omdat er al delen in de vernis gespoten zijn, voor de verwering, nadien komt er een matte lak over.
 
En dan begonnen met de Decals op de Sidewinders en fuel tanks enzo, een paar foto's.
Decals geplaatst met Set, en er moet nog Sol op, foto's volgen later met de Sol er op.

IMG_7058.png


IMG_7059.png
 
nee we zien geen foto's ne meer


tom
 
Die komen zo terug, is photobucket die update's aan het doen is, hoop ik :)
 
wordt al een prachtig F-16 , de airbruch werken zien er ook zeer goed uit de preshading komt goed tot zijn recht .


tom
 
Hey, :$

Ziet er indd wijs uit, mooie decals op die bewapening.8)
 
man man man dit is weer schitterend ze Dirk.
 
Nog decals
IMG_7063.png


IMG_7061.png


IMG_7060.png


Ik heb ook de F-16 zelf in de vernis gespoten, geen foto omdat deze in een plastic bak zit om te drogen, om te proberen te voorkomen dat er stof in komt, daarom dat ik ook niet aan de Bounty kan verder werken, te veel stof en spuiten, vernissen, decallen, gaat niet samen.

Straks nog de laatste decals op het geschut, en dan zit ik zonder werk, voor een dag, zal nieuw project beginnen denk ik.
 
hey,:)

da's idd weeral mooi gedaan zou ikzeggen.8)
Klein vraagje, wat voor tangetje is me dat daar??:huh:
 
hey,:)

da's idd weeral mooi gedaan zou ikzeggen.8)
Klein vraagje, wat voor tangetje is me dat daar??:huh:

Dat is een pinsetje die ik uit Taiwan heb meegebracht, en me al beklaag dat ik er geen 10 heb meegebracht :)
Kun je zeer fijne dingen mee doen, is onmisbaar geworden ;)
 
ja das een specialleken geloof ik,duur??,
 
zijn die hier niet verkrijgbaar in de modelbouw winkels??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan