Hoofdsponsor

1/35 Ehrhardt E-V/4 M1917 [wip]

Bedankt voor de reacties mannen :)

Roy, lampje inderdaad maar je vergeet er een klein spiegeltje bij te nemen :)

Maar blijf jammer dat er een hoop mooie details verloren gaan, de zijwanden zijn bijna helemaal vol gezet met munitiekisten en die verdwijnen totaal achter de zetels :(
Even zat ik hier met dicht geknepen billen toen ik de boel in elkaar ging zetten, zag dus al diversen onderdelen in de rondte vliegen .
Maar me voor niets bezorgt gemaakt want alles paste perfekt en zonder elkaar te raken dus ben nog steeds tevreden over de pasvorm van dit resin kitje.
 
:$
Tja een mens veranderd weleens van mening en vooral na een toch wel terechte opmerking:)
Maar ik blijf wel bij mijn eigen mening dat ik nog steeds een hekel heb aan interieurs :laugh:
Gelukkig is het nu gereed en ben toch wel in mijn nopjes met het resultaat.
 
Ondertussen weer een stukje gevorderd wat het werk aan de buitenzijde betreft.
Ook hier niets schokkends te vermelden dus dit gedeelte op een paar kleine onderdeeltjes na is gereed voor de Valejo primer

DSC_0740.jpg

DSC_0741.jpg
 
Ron ,je hebt er al veel werk ingestopt en dit is duidelijk terug te vinden in de mooie details hoor.
Is een prachtig juweeltje aan het worden ;)
 
Jawel het einde komt nu echt in zicht en ik ruik al de primer bijna :D

Na een paar dagen worstelen om al de kleine onderdeeltjes erop te zetten luikjes sorteren waar ze moesten komen en een berg haken voor de luiken gemaakt te hebben is de bouw zo goed als afgerond, het enigste wat nog gedaan moet worden zijn twee schaniertjes maken omdat er een luik was gebroken die ik dus opnieuw moest maken en nog even met een verdunde putty alle haken aanstippen.

DSC_0789.jpg

DSC_0791.jpg

DSC_0793.jpg

DSC_0794.jpg
 
Leuk model Ron.
Vind het leuk met al die rivetten.
 
Ik ben blij dat je hier nog steeds mee bezig bent, het blijft iets bijzonders. En het ziet er ook nog eens goed uit.
 
Camaro thnks jij mag de rivetten komen schilderen :)

Roy er moest even door de bekende zure appel worden gebeten en dan loopt het wel weer.
 
Super leuk model en het worstelen met kleine onderdelen heeft zijn vruchten afgeworpen afgeworpen staaltje modelbouw...
 
Vandaag even de Ehrhardt in de primer gezet en in de kleur gespoten en een laagje vernis gegeven zodat binnenkort of nooit de decals erop kunnen :)
Alleen toen ik uit de spuitcabine/doucheruimte kwam en het model in het daglicht zag was ik even niet gelukkig op dat moment, ik had/heb XF 20 medium grey van Tammy gebruikt daar zit een bruine tint in dus word even denken wat we hier aan gaan doen wan het is niet echt grijs te noemen.

DSC_0801.jpg

DSC_0802.jpg

DSC_0803.jpg
 
Vanmorgen vroeg wakker dus gelijk aan de slag met afplakken en de hele handel in een beter kleurtje spuiten en nu ben ik wel gelukkig met de kleur, dat koude grijs :)
En inderdaad goed gezien geen pre shading en modulatie dus gewoon lekker ouderwets en laat de washes wel hun werk doen.
Eerlijk gezegd had ik er ook niet echt zin in met al die hoekjes waar je zo lekker bij kan LOL.

DSC_0808.jpg

DSC_0809.jpg
 
Ziet er zeer netjes uit, Ron. Kan niets anders zeggen!
 
Is inderdaad een beter kleurtje zo :)
Morgen denk ik de decals erop en misschien volgende week een start met de washes
 
Schitterend en zalig gedetailleerd werk Ron!!!

Grtz yves,
 
Zalige thread en onderwerp.
Doet me me spijt richting mijn stash kijken, ...µ
Nee, nee er kan geen doos meer bij!
 
Hey,

Innd, knappe spuitwerken.
Gelijk heb je dat je de 'old fashion way' doet, al de rest zijn modeverschijnselen.... :) ook in de modelbouw.... ;)
Eeen doodssimpele filter en wash zullen al heel wat naar boven halen, een drybrush of micropainting doen de rest om het op te lichten. Goe bezig Ron ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan