Hoofdsponsor

1/72 Dornier Do24T [DONE]

Hey,

Indd, knap werk. Aflijning van de kleuren is zeer goed op de vleugels. Uiteraard nog werk aan, maar je vordert goed.
Ben benieuwd om hem te zien. 😉
 
Eindelijk is ie afgewerkt geraakt, al was het niet nog zonder slag of stoot tot het einde want 2 van de 3 antennemasten zaten gebroken vast op de sprue en dienden dus vervangen te worden.

Is het een wedstrijdmodel? Neen.
Ga je hem zien op beurzen? Misschien.
Ben ik blij dat ik hem gebouwd heb? Terdju ja, heel blij zelfs.
Nog eentje van dat? Waarschijnlijk wel maar dan een restauratie van een MS versie met een anti-magnetische mijnenring. Of een Rode Kruis versie, wie weet.....
Komt ie in mijn museum? Hij staat er al, op het ereplein, waar alle laatste nieuwigheden bij aankomst mogen staan alvorens hun definitieve plaats te krijgen.

Maar ik ben blij jullie de volgende foto's te mogen presenteren en we beginnen met de trolley:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

en dan het beest zelf:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

en dan de combinatie:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

om te eindigen op het ereplein

attachment.jpg

Als laatste nog even de opmerking dat Eduard in zijn PE set een antenne loop ring voorziet maar vermits uit foto's blijkt dat mijn CM+IV deze niet had, werd ie dus niet geplaatst.

Wat mij betreft is deze DONE en mag ie (eindelijk) meedoen in de wedstrijd model van de maand.

Hoop dat jullie het goed vinden
Erwin
 
Het is een prachtig model geworden Erwin!
Had gehoopt dat deze toch zou op de wedstrijdtafel van de Artevelde Challenge zou staan (dan kon ik mijn Arado met trolly er eens naast zetten) :))
 
Het is een prachtig model geworden Erwin!
Had gehoopt dat deze toch zou op de wedstrijdtafel van de Artevelde Challenge zou staan (dan kon ik mijn Arado met trolly er eens naast zetten) :))

Dat kunnen we altijd eens proberen hé Xavier, hij zal er toch zijn. Zal ook zijn enige wedstrijd worden denk ik, is nogal teer in transport.
 
zoals gewoonlijk, petje af! we komen m mss binnenkort nog eens live bewonderen op je vliegveld.
 
Hey,

Jaja, hij is meer of goedgekeurd😉
Ben benieuwd om hem te zien, alhoewel ik hem vermoedelijk wel vroeger zal zien....😉😎
 
Iedereen bedankt, geeft moed om verder te doen.

@ Swaken: als ik hem niet vergeet breng ik hem vrijdag mee naar de clubvergadering.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan