Hoofdsponsor

1/24 Dodge Charger R/T 1968 [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Beste vrienden ik heb weer eens zottekes gedaan en iets geprobeerd het moet nog verfijnd worden maar zou graag uw opinie willen anders word het gewoon afgevoerd


attachment.jpg
 
Vind het prachtig in scene gezet...super maar was er al wifi in 1968..:P:P:P...toppie man;););)
 
How he Swa dit zou een custom show moeten voorstellen in de huidige tijd
 
Dan is het in deze contex een super prachtige scene Marc .....toppie .....:D:D:D:D
 
Nu hebben ze mij juist gezegd dat het op een achterkant van een benzinestation trekt op de highway in de States zou wel kunnen he? dus gaan we er nog verandering in brengen
 
Was mijn eerste gedacht ook zeker die witte muur...en verwijzing naar de wc en camerabewaking doet er wel aan denken:):):)
 
Nice hoor Marc, deze is na alee tegenslag toch wel dik geworden.
 
Mannen bedankt voor uw reactie hoor
Nu denk ik als ik een andere vloer maak en er paaltjes rond zet met koord dat het wel anders zal uitzien
marc
 
Mannen aangezien ons zonneke het laat afweten heb ik iets in elkaar gestoken en hoop zo u te kunnen bekoren met de eindfoto's , want de Dodge Charger is af
Ik hoop dat ik u kan meeslepen en een custom car show ;) ;)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Sorry mensen de vervloekte motorkap staat weer schuin geloof het of niet maar ze heeft goed gesloten geweest daar ga ik ook nog wat proberen te doen , en dat vlekje op het spatbord is een druppel thinner die erop gevallen was en de verf was daar opgegooid ik heb het al redelijk goed gekomen

Groetjes
Marc
 
Dat waren precies de opmerkingen die ik had Marc, voor de rest ziet het er keurig uit! Zonde van het spatbord.. valt het niet meer bij te spuiten?
 
Dat spatbord laat ik nu goed uitharden daarna eens heel fijn schuren en op polijsten en dan nog eens zien
Bedankt voor uw reactie
marc
 
Beste vrienden ik heb juist iets gelezen er bestaat een Daytona versie van deze Charger er zijn er een goede 500 van gebouwd ik vind hem zelf niet zo mooi maar beste vrienden die is enorm veel geld waard , nu is er een restant gevonden in een schuur " barn find " in erbarmelijke staat zetels opengescheurd helemaal geroest hij ziet er echt niet uit en nu komt volgens de veilingmeester is die zo in die staat nog 130000 tot 150000 $ waard ongelooflijk he
Marc
 
ja hoor die met de lange neus en kei grote spoiler. is persoonlijk ook maar lelijk.
Toen Dodge in 1969 mee wilde doen voor de titel van NASCAR hebben ze deze gebouwd. De eerste race wonnen ze op de Talladega 500.
Daarom besliste Dodge om er een straatversie van uit te brengen enja daarom ook maar 500 stuks.

Had toen een nieuwprijs is 1969 dacht ik van een kleine 4000 dollar.
Werd vroeger wel meer gedaan hoor race wagens uitbrengen als straatwagens. Bij sommige merken kan je gewoon zo een trackcar van de plank kopen.
Geweldig toch die Amerikanen.

Als ik me niet vergis bestaan er ook Daytona modellen van de nieuwe Charger ook.
 
die heb ik nog niet gezien maar die waarde dat dat nu heeft is toch ongelooflijk he
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan