Hoofdsponsor

1/24 Dodge Charger R/T 1968 [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Hij bestaat wel in het echt hoor ik heb lang moeten zoeken
En Cedric het gaat iets speciaal worden
Marc
 
Vet kleurke, passen op de auton ik ga maar mijn oordeel geven als hij eens klaar is. Je zou nog verschieten hoe een kleiur tot zijn recht komt 1x de auto compleet is.
Mss is het ook omdat de meeste echte chargers een simpel kleur hebben, zwart / rood / blauw. Soms moet je eens een gedrufd kleurke pakke.
Zo te zien komt het dak in een andere kleur ?
 
Ja zeker het word een two-tone en ik heb het idee zo van het net gehaald normaal hebben die een zwart skai dak dat was toen heel hard in maar de getunede versie's zien er toch wat anders uit zoals die van Chip Foose
grt
Marc
 
vind het zo in 1 kleur ook wel iets hebben
 
Kleur ziet er goed uit.
Ideaal voor een showdodge.
 
Ik heb de tweede kleur gelegd ik hoop dat het jullie bevalt ditmaal heb ik weer een kleurke gemaakt roodbruin ( kastanje ) met enkele druppels brons erbij gedaan en dit is het resultaat

attachment.jpg

attachment.jpg


nu nog verder afwerken en klare lak opzetten
er is nog heel veel werk aan de carrosserie
ik hoop dat het een prachtstuk word naar mijn vaardigheden he

Heren het is aan u nu en de uitslag is ????

Marc
 
Niet direct een kleurkeuze dat ikzelf zou nemen :nowink:, maar dat is persoonlijke smaak...
Verder is het aan jezelf om het goed te vinden of niet, het is tenslotte jouw model ;)
 
Ik vind het wel iets hebben hoor, past perfect in het straatje van designers zoals Chip Foose.
 
Bedankt , het is in die richting dat ik wil gaan , wacht maar tot de vernis er op staat dat hij staat te blinken als geen ander
Marc
 
Een kleur dat je niet alle dagen ziet ,maar vind het wel iets hebben op je model!
 
Cedric dat weet ik nog niet , ik heb altijd goei resultaten met vernis uit een gewone spuitbus ik heb een tijdje de vernis van Volkswagen gebruikt en die blinkt nog beter die is echt klasse , maar ik denk dat die op is , dus naar iets anders zoeken
Marc
 
A la Chip Foose kan ik volgen, zal vet baksken worden.
 
Ik heb nog wat verder gewerkt , maar als ge goed ziet lijkt het of de lijnen niet mooi de curven volgen maar ik heb het gevoel dat het een beetje gezichtsbedrog is want zo zie je er niet veel van ( foto's he die verraden alles ) maar ik ken het niet opnieuw doen kom niet toe voor opnieuw te doen kijk zelf maar

attachment.jpg

attachment.jpg

Marc
 
Die onderste foto toont inderdaad dat de lijnen niet echt het koetswerk volgen en wat golvend zijn in plaats van mooi strak.
Niet op de foto's gaan steken he :P;)

Opnieuw doen kan altijd, al is het in een ander kleur als je van die ene niet meer genoeg hebt.
Beter een andere kleur maar strak aangebracht dan de correcte kleur maar scheef. ;)
 
Cedric dat is zeker 35 jaar oud dat decalblad ik weet niet of ik dat nog kan krijgen hoor
 
Dit soort fijne decals leggen is altijd moeilijk en al zeker als ze nog eens over de hele body moeten.
Is het geen optie om dat lijntje te spuiten? Zo zou ik het toch doen.
 
Heb ik geprobeerd en aan dat dikste stuk begon de verf weeral te lossen het was maar een klein tipje onder de decal en ik kan de decals er ook niet goed afdoen omdat er van het snijden krassen onder zitten ik zal eens kijken of ik nog iets heb van decal's
Marc
 
Als ik een model heb waar de verf los komt, dan doe ik het sowieso helemaal opnieuw. Wat als je straks moet gaan afplakken voor raamrubbers of zoiets?
Dan komt de verf toch ook weer los?

Ik heb gezien dat op een ander forum, iedereen alleen maar goeie commentaren geeft maar vreemd genoeg niks van commentaar geeft op de striping.
Daarom begon ik aan mezelf te twijfelen en heb de fotos nog maar eens goed bekeken.
Echter blijf ik bij mijn conclusie dat die wat golven en niet recht zijn aangebracht.
En NEE, dat ligt niet aan de camera. Dat is een excuus die velen gebruiken. Maar dan hebben jullie een andere camera als ik, eentje die fouten toevoegt aan het model..
In je beginpost zeg je dat je er weer een showmodel wil van maken maar als je op fouten gewezen wordt, komen er excuses..
Tja, sorry, nu kom ik misschien hard over maar het is gewoon zo. Als je alleen maar wil dat mensen positieve commentaren geven en door de foutjes heen kijken, dan stop ik wel met reageren.
En ik hoef sowieso eigenlijk niet meer te reageren want op het ander forum heb je al geschreven dat je het zo zal laten..

Succes nog!
 
Jammer dat je het zo zal laten, de kromming in de striping zal altijd opvallen en het eindresultaat van je wagen naar beneden halen...
Ik begrijp ook niet waarom je een decal snijd op het moment dat deze al op je wagen ligt :O
Met een mes op je model snijden zorgt altijd voor zichtbare schade...
Dat is nu eens iets wat ik nooit zou doen :nowink:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan