Hoofdsponsor

1/35 Diorama "The Rusty Admiral."(kruiwagen gevuld en af). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey GUnit, ik ben zeker dat u hier ook een pracht stuk zal van maken (zonder twijfel).
Gaan de banden ook plat staan? Ik weet niet of uw truc bij deze ook gaat lukken. Ik heb geen ervaring met resin maar ben benieuwd naar het eindresultaat. Net als voor uw vorige topic ben ik hier ook een volger. (Zal ongetwijfeld terug veel bijleren)
 
Hey Buzzy, jij springt ook nog laat op de kar haha ! Deze kar ga ik een beetje door laten wegen door de bandjes wat af te schuren. Zo krijg je ook een wat leeggelopen /zware look. Opnieuw welkom he !
 
Ik ben eerder een nachtvogel e. Heb pas laat op de dag gereageerd doordat ik nog wat een mijn leFH18/40 verder gedaan heb. Morgen terug de 251 denk ik of toch de chauffeur. Als je de banden afschuurt hoe ga je de uitstulpingen dan simuleren, met puty?
Ivm "opnieuw welkom" geen probleem. Je bent een van mijn favoriete bouwers die ik volg en waar ik zoals eerder al gezegd al veel van opgestoken heb al newbee.
 
Yo Guy,

Heerlijke foto...bloed mooi!

War die kar betreft...die ziet er idd erg euh...niet in detail modus uit. Hemel, die trekhaak!!

Maar dit komt wel goed in jouw handen.

Keep up!

Nico
 
Ja, dan is ze dus toch slechter dan we aanvankelijk hadden gedacht hé G.
Je weet als je het één of ander nodig hebt... The store is open:laugh::laugh::laugh:

Mark
 
We hebben alle vertrouwen, dat Guy deze kar tot een meesterwerk zal verbouwen ;)
 
Ha, ik wou dat ik daarin even veel vertrouwen had dan jullie !
 
Ja Guy, weer geen gemakkelijke opdracht als je mij vraagt.
Alvast veel suc6 met je kar ;)

Cheers,
André
 
Ben natuurlijk ook zeer benieuwd hoe onze guy deze stokkar gaat aanpakken...
 
dag G,
knap werk. Ik vind de kleur van je stro op de laatste foto wel wat te groen...

Heerlijke topic weer!
 
Koen, ik vrees dat ik me moet verschuilen achter een verschrikkelijke dooddoener, het moet echt wel aan de camera gelegen hebben dan:wub:

Dank mannen, voor het vertrouwen alleen al !!!

Update 5, de houten kar deel 2 :

SDC14646.jpg

Vandaag werd de houtstructuur van de kar erin gewerkt. Hiervoor gebruikte ik scalpels, een vijl en schuurpapiertje.

Groeten van GUnit.
 
Guy,in de deze update ,ben je dan ook weer geslaagd een natuurgetrouwe houtstructuur weer te geven ;)
 
Ik zag op't eind zo scheel dat ik scheel zag PeiperJ.
 
Mooi resultaat GUnit, ben benieuwd naar het resultaat als je je magische verf gebruikt hebt.
 
Ik zag op't eind zo scheel dat ik scheel zag PeiperJ.

Wel Guy, geloof ik best hihi,is een fijn en tijdrovend werkje mat die scapel ;)
Mooie foto trouwens met dat kleine lichtje in het donker,precies een thriller-decor :P
 
Ja G, en ik die al dacht dat die kar nu eens niet het verhoopte resultaat ging geven...;):8:wub:
Amai das weer een knap stukske werk hé makker. Ik kan het goed geloven dat je er op het laatst scheel van zag...
Je bent dus echt wel een tovenaar zenne...

Mark
 
Meesterlijke handen, zowel met de kwast als met de scalpel....
Fijn detail hoor!!
 
Ge ziet G dat ik niet de enige ben die zegt dat je een toverhoed hebt e :laugh:
Ook je uitleg is steeds zeer goed.
Een echte leermeester, zoals ik eerder al gezegd heb, heb hier al veel van opgestoken.
 
die strobalen/hooibalen, hoe groot zijn die eigelijk ongeveer?
Ik zou er me ook wat moeten maken maar op schaal 1/72, jouw techniek ervoor ziet er wel geweldig goed uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan