Hoofdsponsor

1/35 Dio Adieu... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vrienden ik laat hier even de eerste foto's van het kindermeisje zien alleen het gezichtje is voltooid en het haar is afgewerkt...
Het was zeker niet gemakkelijk om het meisje een natuurlijke blik te geven,je moet echt met verschillende zaken rekkennig houden je kan bv geen te harde schaduw's aanbrengen maar moet dan weeral denken aan de nodige blozende kaken...

Met het nodige referentiemateriaal ben ik dan aan de slag gegaan en hier is dan het resultaat van het hoofdje...
Ik hoop dat de foto's meevallen wat ik heb even het toestel van de buurman gaan lenen...

Afbeelding003-6.jpg

Afbeelding004-5.jpg

Afbeelding005-7.jpg

Afbeelding007-4.jpg

Afbeelding008-7.jpg
 
ziet er heel goed uit danny je hebt goed opzoekingswerk gedaan ;)
 
Bedankt amazone,heb nog eens een paar foto's genomen hoop dat deze iets beter zijn..;)

Afbeelding003-7.jpg

Afbeelding004-6.jpg

Afbeelding006-7.jpg
 
Mooi geschilderd danny, enkel de bovenlip vind ik iets te wit misschien ligt het aan de foto é
 
Ze lijkt een wat strenge blik te hebben maar ik vind het erg goed geschilderd ! Nu wordt dat idee nog versterkt door haar houding waarbij ze de armpjes gekruist houdt, maar eens de teddybeer z'n kleur krijgt zal dit weer helemaal anders worden. Ik vermoed dat dan ook haar blik verzacht.
 
het hoofdje van het meisje is zeer goed gelukt. eens als alles is ingekleurt en verder ingewerkt zal het kinder gezicht veel beter tot zijn recht komen.
het is zoiezo al niet gemakkelijk een kind een emotie uitdrukking mee te geven en je hebt dit zeer goed gedaan , klasse

tom
 
Bedankt jongens...

Ik denk/vermoed ook dat alles beter zal worden wanneer alles netjes is ingekleurd het zwart komt trouwens heel hard over en geeft eigelijk een verkeerd beeld...
Verder ben ik al aan het overjasje begonnen in het rood en de rok zal ik in het lichtblauw gaan doen....
 
Wel Danny, je hebt het meisje al aardig levendig gemaakt, ziet er alvast belovend uit.
Is dit met olieverf??
 
Bedankt Beyond...;)

Nee nee ik schilder enkel met Vallejo,persoonlijk heb ik totaal geen ervaring met olieverf misschien dat ik het later wel eens ga uittesten als ik zelf wat meer schilder ervaring heb....;)
 
pff ik zeg hier niks meer


Want het is te mooi gedaan om te typen :D
 
Beste vrienden vandaag heb ik de laaste hand gelegd aan onze jongedame,persoonlijk ben ik er zeer teverden over al was het geen gemakkelijke klus...:O

En nu maar hopen dat ik het juiste gevoel kan overbrengen op de foto's...;)

Afbeelding001-6.jpg

Afbeelding002-3.jpg

Afbeelding003-8.jpg

Afbeelding004-7.jpg
 
het ziet er heel goed uit danny.
het lijkt wel een echt gebreén trui die ze aan hefft en de plooirok komt ook heel mooi te vallen.
nu nog een paar schoentjes en het plaatje is helemaal af 8) :wow:
 
Bedankt amazone maar voor die schoentjes zal ze naar de winkel moeten gaan,wand eigenlijk staat ze blootvoets...;)

Natuurlijk kon ik het niet laten om even vlug een totaal plaatje te schieten en hier zijn dan de resultaten...;)

Afbeelding006-8.jpg

Afbeelding008-8.jpg

Afbeelding001-7.jpg

Afbeelding009-6.jpg

Afbeelding010-4.jpg
 
het kinderfiguur is geslaagd ,kan geen enkel opmerking geven, top geschilderd
het gezicht komt nu meer tot zijn recht met dat alles nu is ingeschilderd
een geslaagd teddybeer trouwens , de ogen er van zijn echte teddy ogen supper


tom
 
Bedankt Tom,nu kan ik gaan denken aan de verdere afwerking van mijn dio de wapens moeten nog gedaan worden een schop moet ik nog toevoegen enz...eigelijk nog werk genoeg...:dry:
 
danny kan je het meisje geen bloem in haar hand geven dat maakt het plaatje mischien nog pakkender als het nu al is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan