Hoofdsponsor

1/35 Dio Adieu... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ churchill ik hoop u daar tegen het lijf te lopen en ook alle andere geweldige bouwers op dit forum...
 
Hey, :)

Danny jongen, da's meer dan goud dat dit verdiend, gewoon subliem gedaan. Is eens iets anders dan voertuigen of vliegtuigen, en het plaatje klopt.8)
SCHITTEREND. :wow:
 
Hééééél knap gedaan!
Danny, mag ik eens vragen waar ge al die bloemen, planten en struiken vandaan hebt?

Groeten, Erwin.
 
Hééééél knap gedaan!
Danny, mag ik eens vragen waar ge al die bloemen, planten en struiken vandaan hebt?

Groeten, Erwin.

Beste Erwin ik heb alles op een beurs gekocht tijdens de Belgian Scale Modellers Convention te Lier,maar er zijn heel wat winkels hier in Belgie die het ook verdelen en hier vind je iets meer info over het Duids bedrijf van Green Line..http://www.fredericus-rex.de/shop2010/Green-Line-Gelaendebau/

Ook koop ik geregeld bij Joefix Studio http://www.joefix-studio.be/ en alles lijm ik met houtlijm...
 
kben benieuwd om hem in het echt te zien
 
Dat zal zeker gebeuren Yvan,we zullen elkaar weer eens tegen komen op een of andere beurs he...
 
Yo Danny,

Heel mooi onderwerp en heel knap uitgevoerd en afgewerkt.

Héél leuk om volgen, op naar de volgende zou ik zeggen...

Greetz Nico
 
Bedankt Nico..

Ik ben ondertussen aan de wapens begonnen als deze zijn afgewerkt zal ook mijn project ten einde lopen dus nog even wachten voor de aller laaste foto's...:)

Verder heb ik al de nodige plannen uitgewerkt voor een volgend project ;) ook hier zullen weer de verschillende figuren centraal staan...;)
 
Verder heb ik al de nodige plannen uitgewerkt voor een volgend project ook hier zullen weer de verschillende figuren centraal staan...

Mij aandacht heb je al :laugh::laugh:;)

Cheers,
André
 
Eind Foto's Adieu...

Beste vrienden enkele uren geleden heb ik de puntjes op de I gelegd aan mijn dio Adieu,voor mij is deze nu volledig afgewerkt...:D

Het was een zeer leerzaam project waar ik veel heb van opgestoken en kunnen leren op elk gebied..;)

Een klein 5 maand heb ik hier aan gewerkt en zou nogmaals alle forum leden van harte willen bedanken voor alle positieve feedback en zeer goede iedeeen...;)

Afbeelding019-5.jpg

Afbeelding022-3.jpg

Afbeelding024-4.jpg

Afbeelding027-3.jpg

Afbeelding028-2.jpg

Afbeelding029-4.jpg

Afbeelding030-4.jpg

Afbeelding031-2.jpg

Afbeelding033-3.jpg

Afbeelding035-1.jpg

Afbeelding036-2.jpg

Afbeelding037-3.jpg

Afbeelding039-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Danny, wederom een pracht van een diorama. Zoveel mooie details, ik heb alleen maar lovende woorden.

Maar als ik toch een opmerking mag maken :wub:, persoonlijk vind ik het etiket met Adieu op veel te groot. Het trekt alle aandacht weg van het mooi tafreel. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik kijk al uit naar je volgende creatie.

Christophe
 
Beste Christophe bedankt voor u mening,ik had hier ook een beetje bang voor,maar eigelijk valt het best mee ik vermoed dat de foto een vertekend beeld geeft...
 
Hoi Danny,

Een pracht van een dio.
Hoe meer je er naar kijkt, hoe meer details je ontdekt.

Echt prachtig gedaan. Mijn complimenten!! 8)



Droop
 
Beste Christophe bedankt voor u mening,ik had hier ook een beetje bang voor,maar eigelijk valt het best mee ik vermoed dat de foto een vertekend beeld geeft...

Ja, dat heb je soms met foto's. Ik hoop dat we het kunnen bewonderen op de ledendag.

Christophe
 
Hey, :)

Gewoon een pracht van een werkstuk. Man, wat een kleuren....8)8)
Ik hoop deze in het echt te kunnen zien. ;)
 
danny, mooi gedaan.

de opzet , de kleuren en de details, klasse.
 
Zeer mooi, en prachtig afgewerkt!
Deze wil ik ook eens in het echt kunnen bewonderen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan