Hoofdsponsor

1/35 Dio Adieu... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Koen bedankt voor deze rechtzetting dit heb je scherp opgemerkt,het hadden dus de deze moeten zijn...;)

bwbf.jpg

SANY7887.jpg
 
Wunderhübsch ! (Wondermooi).

Zoals ik je eerder zei, Danny, het onderscheidingsteken springt dus wel degelijk in het oog op je dio.

Doe zo verder, het is een plezier dit draadje te volgen.

Groeten Rik
 
Je figuren zien er top uit naamgenoot, dat is inderdaad de juiste manier van schilderen met vallejo.
Dunne laagjes en stilletjes aan opbouwen.
Het graf heb je ook mooi aangepakt en springt mooi in het oog met die bleke steentjes er rond.
 
Ok beste vrienden hier is dan nog een kleine update..;)

Ondertussen heb ik de beide hoofdrolspelers een vaste grond onder de voeten gegeven,dus ze zitten of staan vast op hun definitieve plaats.;)

Verder is het soldatengraf volledig afgewerkt en voorzien van kleine witte steentjes dit heb ik gedaan om zo het graf toch nog als eyecatcher te laten funsioneren...

De ammoboxen van de panzershrek zijn ook onderhanden genomen en ook zij hebben een vast plaatsje verkregen..

De planning voor de komende dagen/weken zal als volgend zijn..:dry:
-panzershrek schilderen en voorzien met cammo
-De restterende ondergrond aanbrengen en voorzien van graszoden en struiken
-Het achterste hek maken en plaatsen.
-De kleine meid schilderen en tot leven brengen..

Maar hier dan toch nog enkele foto's..;)

Afbeelding020-4.jpg

Afbeelding021-4.jpg

Afbeelding022-2.jpg

Afbeelding023-4.jpg

Afbeelding024-3.jpg

Afbeelding025-3.jpg

Afbeelding026-4.jpg

Afbeelding027-1.jpg

Afbeelding028-1.jpg

Afbeelding029-3.jpg

Afbeelding030-3.jpg

Ok jongens tot hier dan deze update...
 
man man man. wat een talent hebben we hier toch op het forum he. prachtige update danny. dit zal een wedstrijd beestje worden vermoed ik.
 
Bedankt beste medebouwers,en nogmaals bedankt voor alle geweldige tips die ik heb verkregen dus het is ook een beetje jullie dio...;)
 
jup , komt echt leven in je diorama ,knap werk tot zo ver

ben benieuwd naar het kindje die erop komt

tom
 
Dit tafereel geeft goed weer dat de meeste Duitse soldaten ook maar gewone jongens waren. :$
 
Bedankt jongens..

Ja Droop,vriend of vijand iedereen heeft zijn wonden moeten likken...
 
Dit word elke keer mooier en mooier.
 
Dit is onmiskenbaar een der pakkendste dio's die ik de laatste tijd zag. Het zwaartepunt moet er nu nog bijkomen...dit wordt wat !
 
Bedankt vrienden,ben vandaag kunnen starten aan het aller laatste figuurtje (het meisje) dus jongens nog even wachten en dan kan ik de nodige foto's laten zien....
 
Mooie werk ,,, ik ben echt benieuwd naar je eind resultaat ... ik ga ervan uit dat je er een UV display over heen zet , om um mooi te houden ...
 
Inderdaad bubblegum dit is wel de bedoeling en daar na een ereplaatsje in de vitrinekast...;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan