Hoofdsponsor

1/35 Dio Adieu... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kleine meisje is eigelijk een oorlogsslachtoffer dat onbegrijpelijk toekijkt en aan de heiligeman vraagt,waarom gebreurt dit....
 
Aja , ik dacht dat zij dien duits omver geschoten had :laugh::laugh:

Nee effe serieus . Het is knap wat ge hier in elkaar steekt Danny ;)
 
Aja , ik dacht dat zij dien duits omver geschoten had :laugh::laugh:

Nee effe serieus . Het is knap wat ge hier in elkaar steekt Danny ;)

Hahaha,eigelijk is ze het hoofd van het verzet maar niemand weet da..;)

Nogmaals bedankt jongens..
 
Yo Danny,

Mooi vignettetje word dit!! Ik hou vooral van het kleurenpallet die er zich in bevind. Figies vullen mooi aan...cruciaal word de uitdrukking op hun gezicht schilderen, als dit lukt word het verhaal nog 10 x meer versterkt.

Grt Nico
 
Geweldig, ik denk dat de kleine haar plaatsje in dit tafereeltje goed heeft opgeëist.
 
Ik heb het stilletjes gevolg kerel ,,, maar je leverd hier toch een stukje kunst af !!!! ,,, mijn complimenten ....
 
Mooi die beplanting, geeft het geheel een extra dramatiek en contrast (leven vs dood). Topwerkje.
 
Ok jongens dank zij mijn geweldige werkgever had ik vandaag de kans om enkele uurtjes vroeger te stoppen met werken :P en zoals het hoort ben ik onmiddelijk thuis weer aan de slag gegaan om een beetje verder te werken aan men projectje...:nowink:

Nu is het geen supper update maar toch de moeite om te posten...;)

Eerst heb ik het voorste hek aangepakt en geplaatst,verder heeft het gras zijn lente kleurtje gekregen,alsook heb ik het hoge gras geplant en ingekleurd...

Verder zijn er nog enkele struiken op het toneel verschenen en enkele accessoires die ik ga gebruiken om in het dio te verwerken ( ammo boxen en een panzerschreck),ze zijn nog niet geschilderd enkel geplaast om een idee te bekomen hoe het er gaat uitzien...

Verder is de helm geschilderd en verweerd en op het kruis geplaatst,ook heb ik aan de helm een kinband gemaakt van afplaktape...

En nu het gene waar iedereen gek op is de foto's...:nowink:


Afbeelding014-3.jpg

Afbeelding015-1.jpg

Afbeelding016-1.jpg

Afbeelding017-3.jpg

Afbeelding019-4.jpg

Afbeelding020-3.jpg

Afbeelding021-3.jpg

Afbeelding022-1.jpg

Afbeelding023-3.jpg

Afbeelding025-2.jpg

Tot hier dan deze kleine update jongens...
 
Je kan het in duizenden woorden zegen , maar eigenlijk is er maar een woordt voor al dit moois : TOPBOUWER aan het werk

het lente groen komt mooi tot zijn recht , je hebt echt talent met oog op zoveel details

tom
 
bij een kerkhof denk ik steeds aan iets donker, grijs, troosteloos... maar sta hier vol bewondering te kijken naar je werk. misschien een kleine opmerking, de aardeheuvel boven het graf iets donkerder maken dan de rest van de aarde, vers omgewoelde aarde kleurt sowieso meer
 
Ik denk dat Silenoz een puntje heeft Danny, de grafhoop zou ik meer inblenden met de rest van de aarde errond, en dan net een tikje donkerder. Voortreffelijk werk en een lust om dit topic te volgen !
 
prachtig hek!
Graf is inderdaad iets te uitgesproken, maar komt wel goed met de tips van de collega's hierboven!
 
Prachtig werk Danny! En het geheimzinnige figuurtje is gewoonweg super! Dit kleine meisje zal emoties losmaken bij mensen die dit diorama zullen bewonderen. TOP!!! Wat Silenoz aanhaalt is goed gezien. Vers omgewoelde aarde zal inderdaad donkerder kleuren. Wat men ook veel deed bij soldatengraven is er een perkje van maken, m.a.w. wat stenen errond zodat het graf wat meer afgescheiden is van de rest. Je snapt wel wat ik bedoel zekers?
 
Bedankt jongens voor alle tips die ik hier krijg,hier ga ik zeker iets mee doen..;)

Mijn bedoeling van het graf was eigenlijk het echt te laten opvallen van daar dat ik het ook iets lichter heb gedaan/gelaten..

Ik ben alleen een beetje bang dat het graf dan te donker gaat ogen en dat dan het effect gaat verdwijnen...

Die steentjes kan ik nog steeds toepassen...;)

Nogmaals bedankt jongens voor deze feedback....
 
Ge kunt misschien de aarde donkerder maken en er licht gekleurde stenen rond leggen
zo zal alles er terug uitspringen.
 
Ge kunt misschien de aarde donkerder maken en er licht gekleurde stenen rond leggen
zo zal alles er terug uitspringen.

DJs je slaat de nagel op de kop man,ik ben hier ondertussen mee begonnen foto's volgen zo vlug mogelijk ;).....

En ben vandaag kunnen starten aan het tweede figuurtje,als alles goed verloopt zal ik daar volgende week de foto's van laten zien.....;)
 
Hier zijn we weer met een kleine update...;)

Wat is er ondertussen allemaal veranderd of gebeurd,ik heb het graf een donkere aardekleur gegeven en ben begonnen met de steentjes er rond te zetten ,ik heb eerst een poging ondernomen om gebruik te maken van de welbekende takken rond de duitse graven,maar persoonlijk vond ik dit niet zogoed uitkomen en ben dan van dit idee afgestapt...

Verder heb ik tijd gestoken om het tweede figuurtje volledig af te werken en heb beide medespelers even een plaatsje gegeven op het toneel...

En dan hier de foto's....

Afbeelding001-4.jpg

Afbeelding003-4.jpg

Afbeelding004-3.jpg

Afbeelding006-5.jpg

Afbeelding007-3.jpg

Afbeelding008-6.jpg

Afbeelding009-5.jpg

Afbeelding011-1.jpg

Afbeelding012-5.jpg

Afbeelding014-4.jpg

Afbeelding015-2.jpg

Tot hier dan deze update jongens....;)
 
Die ventjes, die uniformen oO kwijl !!!

Ik zie het niet goed of ze deels gespoten of volledig met de borstel zijn geschilderd.
 
love it! mooi drama!!

geschilderd met acryl of olieverf die figuren?
 
Figuren zijn zeer mooi!
Dit is een prijzenkaper als hij af is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan