Hoofdsponsor

1/35 Die Uberfahrt [DONE]

Wat was de kritiek dan? Dacht men dat het uniform niet klopte of tijdsconform was?

Overigens gefeliciteerd met de zilveren medaille, die me toch wel een beetje verbaast. Er moet nog een diorama van buitenaardse kwaliteiten hebben meegedaan aan de wedstrijd om de gouden medaille van jou weg te kunnen kapen... daar ben ik dan wel heel erg benieuwd naar.
 
Vond het ook een beetje raar dat dit mooi dio zilver heeft gekregen,altijd spijtig dat je nooit de positieve of negatieve opmerkingen te horen krijgt...
Toch gefeliciteerd met de behaalde prijzen Rik...
 
Rik, proficiat, jongen. Ga je dat prijsdio kunnen gebruiken? Er zitten nergens klinknagels op?
 
Hallo Rik, gefeliciteerd had ik je al voor de prijsuitreiking.
Verdiende prijs en ik heb een serieuze steen horen vallen als je je prijs mocht gaan halen.

De jury zijn mensen en zoals ieder van ons niet altijd even goed te volgen, het blijft altijd subjectief.

Veel succes met je volgende project.

Grtx Jan
 
Zoals verwacht haal je met dit prachtige werk toch een prijs binnen :)
En inderdaad, jureren komt er in alle maten en vormen en is slechts een leidraad wat zij (de jury) graag zien...

Toch een dikke proficiat ;)
 
@Roy : de persoon was van mening dat er geen camo uniformen bestonden in de eerste oorlogsjaren, bij de SS werden ze echter reeds ingevoerd vanaf 1935.
Ik weet eigenlijk niet of er een gouden medaille werd uitgereikt in mijn categorie, door het afhalen van mijn prijs heb ik een deel van de uitreiking gemist. Als de jurering gebeurt op punten kan het best zijn dat zilver de hoogste score was.

@Danny : bedankt, ben toch tevreden met zilver. Model Force is toch een grote naam in de modelbouwwereld.

@Steven : dat muurke zal wel een plaatske vinden. En de klinknagels kan ik nog op een voertuig zetten...

@Grijze Wolf : bedankt. Ge stond dan ook niet veraf om de steen te horen vallen... ;)

@Beyond : bedankt. Ge hebt daar gelijk. De hoeveelheid werk dat er in is gekropen geeft het dio niet weer.

Groeten Rik
 
Dit mocht zeker goud zijn, niet te min het blijft een prachtig diorama, het leeft gewoon.

Grtz Bart.
 
Het is een top dio rik,in elk klein stukje dat je hebt neer gezet merk je direct de liefde voor de hobby op de gedrevenheid om het perfecte diorama te maken voor vele bezoekers was dit zeker goud ...
Heb je achteraf met enkele jury leden kunnen overleggen wat er in hun ogen niet klopte...
 
@Bart : thanks.

@Grijze Wolf : mooie foto's, bedankt. Je hebt de eend gevonden, zie ik.

@Danny : Blijkbaar is het oordeel van een jury anders als dat van de bezoekers. Ik heb niet meer overlegt met juryleden achteraf, na de beurs zijn we huiswaarts gekeerd, een rit van drie uur voor de boeg... wegens druk verkeer op de E313.

Groeten Rik
 
Hey Rik, ik weet nog hoe ik een hele tijd geleden aan de clubstand van Roeselare stond en je bezig was met alle rivets op die brug te plakken.. machtig resultaat heb je hiermee gehaald, heb hem in Bissegem eens kunnen bekijken, top werk.
 
Gefeliciteerd ik vind dit een pracht dio en de prijs zeker meer dan waard.
 
Gefiliciteerd Rik, van mij krijg je de gouden medaille met een platina randje.:wow:
Mvg
Marc
 
juist alles gelezen en dit is kunst prachtig Pascal
 
prachtig dio

maar ik vroeg me iets af :)
ik ken dus totaal niks van militaire dio's enzovoort.
het stuk brug dat schuin naar beneden staat is het stuk dat aan de muur bevestigd was? Maar op dat stuk brug staan rails (treinsporen), maar aan je stuk muur hangen ook rails die nog een stuk rechtdoor lopen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel? Als je afgevallen stuk brug zou monteren, heb je toch dubbel rails lopen?

Edit: zie het op de referentie foto ook, maar vroeg het mij af :)

grtz
 
Laatst bewerkt:
de reden dat je bij beide delen rail ziet liggen is dat dit in werkelijkheid ook gebeurd. dit dient om als de trein zou ontsporen dat deze niet van de brug af valt, maar door de extra rails op het spoor blijft. als je goed kijkt kan je op de foto zien dat bij de brug die ingezakt is de rails meer naar het midden liggen dan de rails die op het stuk muur liggen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan