Hoofdsponsor

1/24 Delta HF integrale 16V Gr.A. [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
De stoelen heb ik op de bodem geplakt, heb de stoelen nog wat bijgewerkt.

attachment.jpg

De dashboard en de kooi zitten er ook op.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

nu de decals.
 
Ziet er goed uit, neem vooral je tijd met de decals.
Als er iets niet lukt of je weet niet hoe er aan te beginnen, vraag het gerust.
Het zijn namelijk niet meteen de makkelijkste decals die je hebt om aan te brengen.
 
Aardige vorderingen Bart...! Da gaat goe komen makker..!

Grtz yves,
 
Bedankt Rocknrolla en Yves, het gaat tot heden goed,het begin is gemaakt met de decals, gril en op het dak al 2, ik heb de moterkap en de deur even met tape aan de binnenkant vast geplakt zodat ik ze er straks kan af halen als de decals er op zitten voor het vernissen endergelijke.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

het lijkt op de foto dat de decal schuin zit maar is gezichtsbedrog, met de liniaal uitgemeten en na gemeten.;)
 
Heb de letters van martini op het dak gedaan, zo kan je het beter zien dat het recht is.

attachment.jpg
 
nice ;)
sorry voor mijn opmerking hé, maar het leek echt scheef..
 
je hoeft geen sorry te zeggen jordi, er is niks aan de hand, stond zelf ook te twijfelen van de decal, op de foto lijkt het schuin, ben blij dat je dat aan gaf.;)
 
bedankt mitchel.

Heb nu 1 grote decal op gedaan, valt me niet tegen, het gaat goed,

attachment.jpg

Bij de deurstijl snij ik het door straks als het droog is, lijkt me mooier, drufde nu niet want denk dat ik de decal vernietig.

Als de andere decals er op zitten laat ik foto's zien.
 
Laatst bewerkt:
Mooi mooi! Heb je sol gebruikt?
Als je bij de deurstijlen gaat doorsnijden, wat inderdaad veel mooier staat, zorg er dan voor dat het mesje vlijmscherp is.
Anders loop je de kans dat je de decal gaat scheuren tijdens het snijden.
 
Dat is hier goed aan het komen, hij wordt mooier en mooier.
 
Mocht je toevallig sol hebben staan, zou ik er eens over gaan aan de achterste raamrubbers.
Zo zal de decal ook die vorm gaan aannemen.
Zonder sol zal dit moeilijk lukken, vrees ik.
 
Hoi erwin en rocknralla, bedankt voor de reactie's.

Heb net op zolder decal soft gevonden, is dat sol en moet je dat gewoon op de decal smeren of onder de decal.
 
Sol moet je op de decal smeren. Dat mag gerust flink wat sol zijn trouwens, dat droogt toch op na een half uur.
Zodra je de sol er op doet, kun je met je borstel nog voorzichtig de decal rond de vormingen wrijven met een borsteltje.
Maar vanaf je het gevoel hebt, dat de decal zacht aan het worden is, moet je er af blijven omdat je decal kapot zou wrijven.
Het kan zijn, dat je het proces enkele keren moet herhalen tot het volledig goed is maar na verloop van tijd zou hij er heel strak moeten op zitten.
 
Ja Bart knap werk hoor en schitterende decals al te zien.Ga zo door man da gaat goed komen;)
 
Ik ben geen expert in decals plaatsen en zeker niet van die grotte rally decals, maar zonder mijn set en sol zou ik niet meer kunnen :)
 
De werken schieten goed Bart ,goed zo te zien, doe zeker zo verder makker :)
 
bedankt voor de tips en reactie's, morgen ga ik weer verder en gebruik de Decal soft.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan