Hoofdsponsor

1/24 Delta HF integrale 16V Gr.A. [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Jammer van de bouw, maar sommige andere dingen gaan voor - óók bij twijfel. Ik vind het al heel wat dat je jezelf zo hebt herpakt na het airbrushfalen. Ben je er nog achter gekomen wat dat was trouwens? Airbrushes kunnen lastige apparaten zijn... soms is het moeilijk om uit te vinden waar de kink in de kabel zit.

Goed om te lezen dat het lijkt mee te vallen met de gezondheid van je schoonmoeder. Dat is belangrijker dan deze hele weekendbouw.

Ik zal het topic blijven volgen wanneer je er weer aan toekomt.
 
bedankt mannen voor de leuke reactie's.

Hoi roy,

vandaag er mee verder gegaan met de airbrush, ik heb hem in de terpetine , thinner, spul van revell en krijg het niet goed, ik denk dat ik een andere naald en nozel bestel, ik weet het niet meer wat ik nog meer aan kan doen, compressor is goed, hij blaast lucht uit airbrush, daarom kan ik niets anders verzinnen vuil.
 
Als je een ultrasoonreiniger hebt, kun je hem daar eens in leggen. Wie weet wat er allemaal voor drab uitkomt!

Overigens kun je de airbrush beter niet te lang in dit soort thinners laten liggen, dat tast de rubbers aan. Beter 10 minuten in de ultrasoon.
 
Heb de bumpers zwart geschilderd waar het moet en de spoilers onder aan de zijkant, heb ook een gedeelte van de bodem gedaan.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

nu zijn de rubbers aan de beurt om zwart te schilderen.
 
Komt helemaal goed hier. ;)

Kijk enkel nog even om het zwart overal goed dekkend te krijgen, ik zie hier en daar nog wat rood er doorheen komen.
Maar voor de rest ziet het er al heel goed uit. Ben vooral benieuwd naar het decal werk.
 
Als ik deze foto's bekijk Bart gaat het heel goed komen blijven doorzetten je zal soms versteld staan wat we allemaal wel kunnen..
Vooral naar de decals ben ik k benieuwd nog veel succes vriend...
 
bedankt voor de reactie's.

Kijk enkel nog even om het zwart overal goed dekkend te krijgen, ik zie hier en daar nog wat rood er doorheen komen.

Rocknrolla, was me niet opgevallen, nu wel bedankt ga er nog een keer over.;)
 
Ziet er al goed uit hoor, ik zie wel een vlekje zwart op je bumper rechts ;)
 
hoi beyond,

bedankt, het gaat goed, het zwart nog een keer over en maak het richeltje ook zwart dan is het vlekje weg.
 
Hier effe op reageren voor de airbrush.
Ik heb ook zo eens gevaren, ik kreeg het ook met niks weg. maar nu gebruik ik Ethylacetaat om de AB te kuisen.
werkt supper uitstekend. Ik weet wel niet of dit zo maar in de gewone handel te krijgen valt.
Maar ikzelf werk in een Drukkerij, wij gebruiken nieks anders om verf en lijm te verwijderen super spul !
Ik gebruik niks anders meer. wel oppassen dat je geen rubbers en zacht plastiek laat liggen in dit materiaal, want dit lost op na een tijd.
 
Leuk dat dit meteen wordt vervolgd, en voorspoedig zo te zien!
 
Hoi roy en rebelish,

bedankt voor de reactie's en tip.

Ik ga mijn airbrush is proberen zuiver te maken met aceton.

Ondertussen heb ik de bumper het zwart opnieuw geschilderd.

attachment.jpg

De rubbers heb ik zwart geschilderd.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

het gaat goed.
 
bedankt jordi, valt me niet tegen.
 
Komt helemaal goed Bart.
 
Bedankt jelle, iedere dag doe ik iets.
 
Bedankt Rebelish en Mitchel,

Ondertussen de stoelen geverft en het dashboard is klaar.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De stangen heb ik ook geschilderd moet er nog foto's van maken, en kan een gedeelte in elkaar en dan zijn decals aan de beurt aan de buitenkant en vernislagen spuit ik er naderhand op ga het polijsten.

Even kijken hoe ik het beste kan doen, ik doe het altijd met water maar hoor veel dat ze het met sol of zo iets doen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan