Hoofdsponsor

1/72 Deep wading Brengun Carrier [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt het weer schitterend gedaan Swaken,... alleen jammer dat er niks te zien is van die knappe zeemeermin die zich verstopt onder je boot...
Maar ja, als de lezertjes hier die willen zien moeten ze maar naar IPMS-Gent komen...:dry:

Heligroeten,

Nick
 
Swaken, ziet er goed uit man.
Uw water is mooi gelukt.
En de verwering op de stenen is overtuigend gedaan.

Erik.
 
Hey, :)

Tx gasten. De zeemeermin is just op jacht (valentijn nadert en ze wil niet alleen zijn....:laugh::laugh::$:nowink:).

@ ExSerCo, ja dat heb ik al gedaan in de onderlaag, de laag die het kleur ontvangt. Tegen de 'straatstenen'werd deze laag dunner gemodelleerd. Het is enkel Vallejo's Still water dat wat verder werd geborsteld zodat het lijkt of het water zich juist heeft teruggetrokken. Enkel tussen de kapotte voegen blijft wat restwater staan. Ik denk dat de tweede laag wel meer duidelijkheid zal brengen.

Tot gauw. ;)
 
Hey, :)

Het water is af..... en voor mezelf goed gelukt nog ook, zou ik zeggen.:wub:
Wat heb ik gedaan?
Ik heb nog een tweede laag still water opgelegd en die laten goed uitdrogen. Daarna met witte olieverf de toppen van de golven van wat schuimkoppen voorzien, met meer schuim naar de stenen toe. :wub::$
Het stukje drijfhout is in de gel verwerkt zodat het lijkt dat dit in het water drijft en niet op. :$
Allez, nu foto's...:8

1_model_177.jpg

1_model_178.jpg

1_model_176.jpg

1_model_179.jpg

Voila se.:wub:
Het volgende wat nu moet gebeuren is mijne houten voet kleuren met meubelkleuring en vernis. Daarna nog wat stof op de stenen en dan alles erop zetten. :wub:
Moet wel, zou hem graag meenemen naar Trucks & Tracks te Folkstone.:8;)
 
Laatst bewerkt:
Swaken jongen, ik wist niet dat gij een houten voet hebt ! Maar toen begon het te dagen dat je de sokkel van je diorama bedoelde...

Dat water ziet er prima uit, en die plank die overspoeld wordt met water = mooi lifelike detail !
 
Hey, :)

@GUnit, tja, ik had het moeten denken dat er vergissingen konden zijn met dat woord 'voet'. Ik bedoelde inderdaad de sokkel van het diorama.:8;)
Bedankt voor je commentaar. Ik vond een stukje drijfhout wel passend bij het diorama. :$

PS, ik heb twee goeie voeten zulle..:D:D:laugh:;)
 
Swa, je water is gewoonweg schitterend geslaagd man.
 
Hey,

Help, geen foto's meer te zien???
 
Inderdaad, maar geen paniek, men is bezig het forum aan het updaten, ik neem aan dat alles binnen de kortste keren in orde komt! Ben hier al een paar keer teruggekomen, want heb je laatste serie foto's nog niet gezien.

Johan
 
Hey,

Inderdaad gezien en gelezen dat men bezig met updaten. Is prachtig gewprden moet ik zeggen.
We zullen onze administratie de tijd geven om alles in orde te brengen, ik heb er vertrouwen in. Ik weet echter wel wat voor een werk het is om zoiets te veranderen, bij ons in de club was het een tijdje geleden ook van dat. Ikzelf ben geen "computer-oloog".
Voor het diorama zelf ben ik momnteel bezig met de laatste loodjes, de sokkel schilderen en daarna de finale afwerking, foto's komen wel.
 
With a little help of my friends

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Heb even een handje geholpen Swaken, want zo'n prestatie mag in het daglicht gezien worden.
Alles wat je gedaan hebt was juist, alleen, er ontbraken enkele getallen in de links.

Erik.
 
Swaken gefeliciteerd met de meer dan geslaagde presentatie van deze D-Dayscene. Het water ziet er top uit, de groene zone bij de waterlijn op de stenen maakt alles echt realistisch !

Neus van de zalm.

Mag ik hiervan tien links naar foto's van dit prachtwerk ? Dan kan ik het laten zien in het Afgewerkte Project Diorama's onderdeel van het forum.
Of hebben we hiervoor nog een andere mogelijkheid beste moderatoren, grote bazen ?

GUnit.
 
Hey, :)

Bedankt voor de hulp en commentaren.8);)

Ik ben blij dat mijn water zo goed is gelukt, en daarmee het gehele diorame natuurlijk.:wub:

@GUnit, bedankt, ik ga zeker foto's doorsturen. Is dit mogelijk dat we dit doen via de gewone mail, indien je dit wil, post dan een pm'meken naar mij met je e-mailadres, ik stuur dan een twintigtal foto's door die je naar goeddunken kan posten. Indien je een ander voorstel hebt, stuur maar op.:$

Let wel, ik ben van het weekend niet thuis, ik ga naar Trucks & Tracks te Folkstone. Ik ga daar het diorama inzetten in de wedstrijd en ga zien wat het geeft. :unsure:

Tot na het weekend. ;)
 
Je mag de links gewoon kopiëren en plakken in een pm'ken ook. Succes in Folkestone !
 
moi dio eric als het een prijsbest word zul je redelijk rap weten als je er mee op de beurzen gaat staan .
maar kans maak je zeker want het ziet er bizonder goed uit
 
Hey, :)

bedankt voor de comentaren.;)
T&T is redelijk goed gegaan, ik heb brons gehaald met deze hier en met de Huricanne MKIIc heb ik zilver gehaald, ben algemeen tevreden. 8):wub:
Zoals je kunt zien heb ik enkele links in deze topic al angepast, de rest is voor later.:wub:
@Pantani, zal ik doen binnen de korste keren, als het me lukt voor die foto's te posten, ik zal de handleiding nog eens doornemen.:8:$
Tot later.;)
 
Swaken, van mij een dikke proficiat met het behalen van brons met deze dio, het ziet er dan ook super uit.
 
Hey, :)

Ik heb gezien dat ik verkeerd heb gereageerd op GUnit, sorry daarvoor. :unsure::wub:
Gunit, ik zal posten zodra ik kan. :8;)
Aan de anderen, bedankt voor de comments, ik zal zien hoe het in Hoboken gaat verlopen. :wub:
 
Proficiat Swaken, je hebt het meer dan verdiend in Folkestone.
Nu inderdaad maar hopen dat ze het in Hoboken ook weten te appreciëren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan