Hoofdsponsor

1/35 De orgelspeler 1/35 [WIP]

Prachtig Jan ,dit koppeltje doet me denken aan John Travolta en Olivia Newton-John uit de film "Grease"
 
Mijn complimenten Jan ! Dit koppeltje zou nog het beste staan bij een Wurlitzer jukebox.
 
Bedank voor de lovende woorden.

heb nog een koppeltje bijna klaar, bij het bekijken van de foto's heb ik nog een paar foutjes gevonden die ik moet wegwerken.

ook deze figuren zijn ombouwen van MB Figuren "Women of WWII"
Bij deze figuren zijn enkel de houding een beetje aangepast, de haren nieuw gemaakt en de handen die elkaar vasthouden nieuw gesculpt zodat ze elkaar ook echt vasthouden.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Kritiek en voorstellen mag, indien mogelijk worden ze ook gebruikt.

Grtx Jan
 
Voor er ik het mes inzet mijn borstelveger eens tonen, de bedoeling is dat de handen aangepast worden en dat ik een straatborstel fabriekeer.
Eventueel krijgt hij ook nog een hoofddeksel.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Voorstellen en kritiek mag, niet vergeten dit is 1/35 het moet ook mogelijk zijn met mijn dikke vingers.

Grtx Jan
 
Jan ziet er weeral prachtig uit en moet zeggen hij staat al heel goed in de houding :laugh::laugh::laugh:...ik zie alle dagen hier die van de gemeente zo staan :D:D...ga je een echte bezem maken van twijgen ...echt nostalgie man ....top....;);)
 
schitterend Jan, en met je dikke vingers kun je behoorlijk wat doen zie ik.;)


grt nicolas
 
Das ook een mooie, mss nog een pet en is dit ook een militair figuur geweest of is het iets anders?
Ben benieuwd naar de borstel.
 
under construction

attachment.jpg

de bezem is gebouwd, kleuren zijn nog niet zoals ik ze wil hebben. Maar het moet ongeveer in die richting.

En nu ik toch bezig ben,een koppeltje voor op de bank in het park.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

de bank is een probeersel, hier ben ik nog niet uit hoe ik het best zo iets bouw. De paar die in de handel zijn vind ik persoonlijk maar niks het zal dus nog wat tuftelen worden vrees ik

De figuren zijn allen of militairen of burgers uit verschillende sets van MB Models, vind ik persoonlijk voor 1/35 een goede standaard en met kleine ombouwingen krijgt men totaal andere figuren.

Kritiek en voorstellen mag, ik spaar daar ook niet in.

Grtx Jan
 
haha kritiek beste Jan, ff denken... geen dus! man,man, hoe kun je hier nu kritiek opgeven,alles vult elkaar mooi aan!:P


grt nicolas
 
Juist nicolas,ik zou ook niet weten welke kritiek je daarop kan geven.:8
Ik sta elke keer weer met de mond open te kijken en zeg dan :wow:....GEWELDIG Jan.
 
Vergeet bij de rocker, niet de "spijkers" op zijn lederen jas.
Dat werd heel veel gedragen in die tijd. In later tijd ook trouwens.
 
Zo te zien gaat onze orgelspeler heel wat publiek krijgen. :D
 
De oude man op de parkbank, hier en daar nog een paar verbeteringen denk ik en dan moet ook hij wachten tot de puzzel in elkaar valt.

attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg

geschilderd in acryl, ombouw van een MB Figuur, gefotografeerd bij kunstlicht.

Grtx Jan
 
Erg leuke figuren Jan, gebruik jij je verf in flinterdunne lagen of iets steviger ? Of een combinatie van de twee ?
 
Hey Guy, ik gebruik een mengeling van technieken.

1 grondlaag bijna onverdund
2 diepe schaduwen in dunne lagen
3 hoge lichten in transparant
4 gezichten zoals aquarel schilderen (is een beetjes zoals pigmenten verschuiven terwijl het goedje nog nat is)
5 of een combinatie van de laatste drie

in het begin is het gewoon oefenen eens de techniek onder de knie heb je snel een goed resultaat.

grtx Jan
 
Dat is iets waarmee ik de idee vat, dank je voor de toelichting Jan !
 
Ik heb deze twee ook nog, de eerste is voor op het gras veld.
Wat de andere doet na ja, is nog voor een paar veranderingen vatbaar.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan