Hoofdsponsor

1/35 De orgelspeler 1/35 [WIP]

Bedank voor de feedback, heb ondertussen wat verder geknutseld rekening houdend met de feedback die ik krijg.

Het water in de kelder is zo gewild, ik heb met mijn grote bek iemand beloofd een rockebilly paartje in het dio te integreren.
Voor de man staan deze 2 model
attachment.jpg
voor het meisje deze dame
attachment.jpg

En dit is wat ik er tot nu toe van gemaakt heb.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Kritiek en voorstellen mogen altijd zoals ge weet.

Sorry bijna vergeten, voor grote stukken gebruik ik Apoxiesculpt
voor kleine delen Pro-Create is ongeveer zoals Green Stuff enkel niet zo stroef

Grtx Jan
 
Jan sdfkkjskng.........dit is top man ...heb je dit volledig gesculpt of voortgegaan met bestaande figuren ...nogmaals je hebt echt wel verborgen talenten :nowink::nowink::nowink:
 
Swa de basis zijn twee figuren van MB, heb er alles afgesneden buiten het gezicht en de houding lichtje aangepast. Daarna de kledij en haren nieuw gesculpt.

Grtx Jan
 
Ge zijt ne krak Jan....echt prachtig gedaan daarom twijfelde ik dacht echt dat je hem volledig gesculpt had...proficiat maatje ;););)
 
Ik geloof dat zijn hand zelfs al klaar staat om er een glaasje/flesje bier in te steken ?
Knappe vorderingen Jan.

Mark
 
Dit is echt leuk gedaan, dat water in de kelder vind ik net zo typerend voor de rockerlook van die tijd. en die vetkuiven : HEER-LIJK !
 
Met zijn haar erbij past het inderdaad veel beter, die broek ;)
Prachtig!!!
 
Voor ik met verf begin te smijten wil ik beiden nog eens tonen in ruwe vorm

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Voorstellen,opmerkingen en kritiek mag

Grtx Jan
 
Opmerkingen ....kritiek.....neen Jan echt niet ze zijn prachtig....je heb er een soort gevoel ingelegt ...dat overkomt tot pure nostalgie...echt geslaagt...top maatje ;););)
 
Ja Jan, ik ben het eens met Swa. Beide figuren hebben een nostalgische uitstraling (wat ook de bedoeling was zeker ?).
Persoonlijk vind ik de vetkuif nogal aan de "hoge/grote" kant, maar dat kan ook aan de macro-opname liggen (moeilijk te zeggen).
Verder niets dan lof.

Mark
 
Super werk Jan,ik zou toch is graag een volledige howto hier over zien van het begin tot het einde,lijkt me ongelooflijk interessant!!!
 
Danny, volgende project beloofd. "kleine en grote veranderingen aan figuren"

Grtx Jan
 
attachment.jpgattachment.jpg

Voor een vriend die momenteel aan zijn nekwervels geopereerd wordt, een kleine homage op de rug van mijn rocker.
af is hij nog niet, enkel gepost omdat hij hem zou zien voor de op

Grtx Jan
 
Momenteel heb ik weinig tijd en veel om de oren desondanks toch een kleine update.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Voor de geintreseerden ooit was het het rechtse koppeltje

attachment.jpg

Kritiek en voorstellen mag

Grtx Jan
 
Knap man... militairen uit de jaren '40 ff ombouwen naar rockers uit de jaren '50... je moet maar op het idee komen!
Niettemin heel geslaagd!Applaus
 
Prachtig man, zou er niet durven aan beginnen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan