Hoofdsponsor

1/10 De oorlogsfotograaf [wip]

Dank u wel, ben nog steeds aan de laatste details bezig.
Maar ik zie licht aan het einde van de tunnel, en tegen 3 mei moet hij af.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

de laatste loodjes . . . . .

Grtx Jan
 
Tja genieten is het enige wat ik hier kan aan toevoegen jan en voor mij het beste werk dat ik van u heb gezien trouwens schitterende gevonden de sokkel,kijk uit om deze live te kunnen bewonderen op 3 mei....
 
Als dit geen winnaar wordt dan weet ik het ook niet meer......, prachtig werk, vol bewondering.
 
ongelooflijk knap gevonden,dit is gewoon prachtig
Marc
 
Het contrast met de sokkel is zéér opvallend, én origineel gevonden.
Dit maakt het wel af...
Prachtwerkje ;)
 
Prachtig geschilderd Jan, en het contrast van de zwart witte buste met de kleurenfoto's is gewoon subliem.
 
Hey,

Indd, dit gaat prijzen pakken, heel knap gedaan. Dit geeft juist een ietsje meer, in die 'zwart/wit' kleuren..... :)
 
Bedank voor jullie positieve feedback, prijzen winnen hangt af van de jury en daar heb ik niet altijd een goede ervaring mee.
Ben persoonlijk best tevreden met mijn werk en dat is eigenlijk het belangrijkste, na enkele wedstrijden staat hij tenslotte thuis in de kast.

Grtx Jan
 
Mooi werk en wat de jury betreft...aan je medailles te zien vinden ze hetgeen je doet zeker niet slecht.
 
Prachtig werk Jan , dit wordt zeker een winnaar !!!!
cool voetstuk trouwens !!!!!


grt Nicolas
 
het voetstuk maakt het helemaal af.
Mag ik je nu al feliciteren met het behaalde resultaat.
vgr Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan