Hoofdsponsor

1/10 De oorlogsfotograaf [wip]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.443
De oorlogsfotograaf Life Miniatures (uitgepakt)
vietnam_photographer_002__269441410003794800800.jpg

Het is mijn eerste buste van deze firma, maar ik ben onder de indruk van de kwaliteit.

uitstekend verpakt, bijna geen bijkomend werk en uitstekend gegoten.

DSCN0022.jpgDSCN0023.jpgDSCN0024.jpgDSCN0025.jpg

Nu sta ik direct voor mijn eerste dilemma, het is een uitdaging sowieso maar monochrome of in kleur ?

images-4.jpg

Grtx Jan
 
Monochrome lijkt me een echte uitdaging.
 
In kleur is deze al zoveel keer de bewonderen, dus mijn keuze gaat zeker naar monochroom;)
 
Dit is iets om naar uit te kijken....veel succes!!

Grtz yves,
 
Monochrome lijkt me inderdaad een echte uitdaging Jan.
Ben benieuwd, maar waar je ook voor gaat, ik wet dat het goed zal zijn.

Mark
 
Ik zou ook voor monochrome kiezen. Lijkt mij nog moeilijker dan in kleur te schilderen.
 
mooi model

vooral de fototoestellen interesseren mij :)

ik zou ook eens gaan voor de monochrome versie
 
Jan nen goeie zwart-witte:laugh::laugh: dat zou pas leuk zijn...maar ik denk wat wij ook kiezen...dat je,je gewoon je ding moet doen en ik ben zeker dat je beide technieken perfekt onder de knie hebt...gewoon doen waar je,je goed bij voelt ...ik ben benieuwd...zeker weten....;););)
 
Poging nummer 1 op een proef kopje.
Had het me iets eenvoudiger voorgesteld

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Zullen nog wel een paar pogingen volgen voor ik dit onder de knie heb.

Grtx Jan
 
Ik zou monochroom kiezen! Persoonlijk vind ik dit het mooist en doet het ook een beetje meer lijken op het verleden !
Mooie vorderingen alvast !
 
Kleur heeft nog steeds mijn voorkeur, maar ik moet eerlijk toegeven dat monochroom toch iets speciaal is.
Zal toch iets meer blending nodig hebben denk ik, maar zelf kan ik dit waarschijnlijk niet eens dit resultaat bereiken ;)
 
Dit is al redelijk wauw mijn gedacht,moet men hier ook nog niet meer rekening houden met schaduwen ed. dan wanneer je met kleur werkt?
Is misschien een overbodige maar daarom een beginnersvraag..

grtz yves,
 
Ja Jan dan toch gekozen voor de zwart -witte...:nowink:.....prachtig man goeie keuze ...dat heeft zo iets magisch vind ik...dat schaduwenspel......top man ;););)
 
Ferm gedaan Jan, ik zou lokaal het haar precies wat meer blenden voor de variatie maar dan nog...goed schilderwerk !
 
Het is een experiment, en een echte uitdaging.
Erwin, je hebt gelijk het is nog meer opletten voor het plaatsen van schaduwen en highlights.
De olieververs zullen het graag horen, mijn pogingen in acryl zijn tot nu op niets uitgedraaid.
Wat niet wil zeggen dat ik het heb opgegeven, maar als iets niet lukt zet ik meestal een stapje terug voor een nieuwe aanloop.
Alles is een hoop oefenen indien men iets wil bereiken.

Grtx Jan
 
Moeilijker als gedacht daar kan ik echt volledig inkomen Jan, kan het zijn dat dit enkel haalbaar is om met olieverf te werken ik heb het vermoeden dat acrylverf hier voor veel te snel droog is...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan