Hoofdsponsor

1/35 Das Ende. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Danny,knap man...is hier uitsluitend olieverf gebruikt? Heb daar zelf nog nooit figuren mee geschilderd maar zoals ik hier lees is het wel handig op gebied van correcties of heeft het nog meerdere voordelen?

Grtz yves,
 
Beste Yves bedankt vriend,ik schilder vooral met Vallejo verf de baard groei en de schaduw op het gezicht daar gebruik ik olieverf voor deze kan ik na een rust pauze nog steeds wat corrigeren en bijwerken als het nodig zou zijn.
 
Ok Danny bedankt voor de tip!!
Keep on the good work....!

Grtz yves,
 
Bedankt voor deze tip Jan als ik vanavond thuis ben van het werk ga ik dit eens grondig doornemen.
En bedankt voor alle hulp;)
 
Knap werk Danny, ik sta steeds versteld hoe je dit op zo'n schaal voor mekaar krijgt.

Grtz Bart.
 
Danny

Man, knap werk tot nu toe.
Het leven begint ervan te druipen. Dit blijkbaar wel echt je ding. Mooi, ik volg maar meestal in stilte.... :)
 
Swa bedankt en inderdaad dit is mijn ding wel,ik tracht steeds zoveel mogelijk verhaal te brengen op een klein oppervlakte...
 
Ziet er wederom prachtig uit hoor Danny ! Jan geeft een goede tip mbt. de camo, maar ik vermoed dat je nog niet helemaal klaar was.
 
Bewonderingswaardig volg ik uw werk Danny...goe bezig zou ik zeggen..!
Het is zoals voorgaande reply's zeggen er komt meer en meer leven in...

Grtz yves,
 
Na lang wachten is er eindelijk weer een kleine update jongens nog enkele weken doorbijten en dit project loopt dan naar zijn Ende...;)

008_zpsd396adda.jpg

009_zps3185edb4.jpg

010_zpsac982f65.jpg

015_zps277941f2.jpg

016_zpsb466467c.jpg

017_zps1dac9748.jpg

019_zps99ecd247.jpg
 
Mooi werk Danny, erg leuke details zoals die broodzakken.
 
Prachtig werk wat je weer toont Danny. Genieten van al het detail dat er in zit (en op staat...).
Ik kijk alvast uit naar "Das Ende"... ;);):D

Mark
 
Ja Danny ik heb het al gezegd: dit is opnieuw een geslaagde typische "Danny dio" aan het worden: veel scherpe details op een kleine basis en met klasse geschilderd!

Thierry
 
mooie dio man !
Het figuur is mooi tot zijn recht gekomen , knap werk !

grt Nicolas
 
Heel mooi, wat me erg aanspreekt is de samen gang met de omgeving, de planten de grond en het figuurtje.

Grtz Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan