Hoofdsponsor

1/35 Das Ende. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik schilder steeds met vallejo en om de kleuren te blenden verdun ik steeds mijm verf meer,ik neem dan 1/5 met telkens een lichtere kleur dan de basis.
 
Uit welke martiaal zijn de riemen van de broodzak gemaakt Danny? Ziet er levensecht uit.

Grtz Bart.
 
Bart ik maak die uit het papier dat je in de printer steekt,daar snij ik dan zeer dunne reepjes van en kleef die dan weer met secondelijm vast schilderen of met de AB en klaar.
 
Prachtige vorderingen weer Danny.
De houten kistjes in plaats van het pantser onderdeel zijn een hele verbetering.
Ben benieuwd naar de afwerking van het figuurtje, maar dat gaat ook weer toppie zijn.

Mark
 
Zeer mooi stukje dat ge hier neerpoot en zeer prachtig gewheaterd !!!!!!!!!!
Kunt ge mij eens die link doorgeven waar ge die info gevonden hebt i.v.m. die vaste panzer-bovenbouw(-en) die men gebruikte op grondconstructie's Danny.
Allez ,dat men draaibare koepels daarvoor gebruikte is algemene kennis maar dat men een vaste bovenbouw van een jagdpanzer (zoals deze zwishen lösung) afzaagde en die zo dan neerzette als verdediging dat wist ik niet. Veel waren ze er waarschijnlijk niet mee want de hoek die de loop naar links en rechts kan bewegen is uiterst klein dus is dat verdedigings-opstakel een lachertje om te omzeilen voor de aanvallers, niet ?
Nu hebt ge me nieuwsgierig gemaakt.
 
Bedankt jongens!!!!
@ Famo ik hoop dat ik u niet ga teleur stellen vriend maar na wat verder opzoekwerk is dit echt niet historisch correct wat ik hier laat zien,het is inderdaad enkel de draaiende panzer koepels die hier voor werden gebruikt om Berlijn te verdedigen zoals Rik al vermelde.;)
Dus ik vermoed dat ik het beste richting Oostfront 1945 vertrek en hier dan een vernielde panzer ga laten zien met in gedachte dat de soldaat beseft dat alles over is...
Vandaar de naam Das Ende!!!;)
 
ziet er super uit
welke schaal is dit?

huub
 
Bedank vrienden,nog even wachten op een nieuwe update ik zit nu met het vrouwke in Rome..
 
Geniet er van Danny. Die updates komen wel...

Mark
 
Realistische benadering of niet,ik hou wel van een vrije interpretatie Danny, goede uitvoering weer maar dat zijn we van jou ondertussen wel gewend.
 
Zeer knap resultaat, Danny.
 
Deze week toch even de penselen kunnen boven halen en de eerste streepje kunnen zetten!!!;)

001_zps69d6ffd1.jpg

002_zps6dbaf118.jpg

003_zpsab549d5b.jpg

005_zpse325f728.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan