Hoofdsponsor

1/35 Das Ende. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai Danny, die camo-broek ziet er al heel goed uit. Dat is meer dan een streepje hé.
Zeer geslaagd en zelfs de beschadiging vind ik al goed gelukt.
Ben benieuwd naar het gehele plaatje...

Mark
 
Camo op de broek ziet er heel geslaagd uit. Is precies echt.

Jm
 
Danny, sterke start voor de figuur de rest is al top. Hoop het zondag live te zien en misschien zit er wel tijd in voor een leuke babbel.

Grtx Jan
 
Bedankt jongens!!!!
Ga zondag zeker aanwezig zijn en hoop jullie allemaal te kunnen zien,had heel graag dit figuurtje af gekregen en dit vignettje te laten deelnemen aan de wedstrijd maar zal niet lukken ivb druk werkschema!!!!
 
wat een streepje kan veranderen zeer mooi gedaan .
gr dirk d
 
Hopelijk zien we elkaar, Danny. Ik zal zondag ook aanwezig zijn op Moveleo, met onze club RMV !

Mooie camo die je reeds geschilderd hebt, is deze gebaseerd op een bepaald voorbeeld ? Zo op het eerste zicht herken ik deze camo niet direct.

Toch reeds een mooi resultaat.

Groeten Rik
 
Bedankt jongens,er is big een weg af te leggen en hier en daar nog wat bij werken.
Volgende week komt de volgende update!!!
 
Vandaag een dagje vrij gehad en gelijk weer wat streepjes bij gezet...
Nu rest er nog alleen het gezichtje de rugzak en het wapen,het figuurtje blinkt misschien maar dit komt omdat het juist in de vernis is gezet.;)

085_zpsc6cf4f80.jpg

086_zps9d1b6275.jpg

083_zps733a3399.jpg

082_zps4d8f33cd.jpg

081_zpsc5252066.jpg

080_zps4843eab2.jpg
 
Mooi staaltje figuurschilderen Danny...!

Grtz yves,
 
Danny Sterk, persoonlijk zou ik de schouders en de kap noch een beetje oplichten en de linker voorarm bovenzijde.
heel lichtjes, licht komt van boven onafhankelijk van de stand van de zon dus de bovenzijde toont altijd lichter. niet veel maar het heeft net dat ietsje wat het verschil maakt. Is natuurlijk maar een vrijblijvende tip.

Grtx Jan
 
Zeer mooi gedaan Danny,
weet je wat ik perfect vind ? de scheur in de broek ter hoogte van de knie. Zulk detail doet het !!!!
 
Bedankt jongens,en tips worden meegenomen hiervoor mijn dank Jan.
 
Camo is zeker geslaagd Danny maar de witte jas is ook meer dan geslaagd!!! Nochtans is wit een zeer moeilijke kleur! Dit is een mooie uitdaging: een moeilijke camo + een kleur die moeilijk te verwerken is!
En net als Famo... vind ik die scheur prachtig!

Thierry
 
Bedankt Thierry,ik ga het witte uniform een beetje oplichten met witte olieverf dit kan ik mooi blenden en loopt het fout kan ik nog steeds alles goed corrigeren ...
 
Na ongeveer 4 uurtjes schilderen hebben we dit kleine resultaat bereikt helemaal tevreden zijn we nog niet,dus het zal hier en daar wat streepje bijzetten worden.;)

010_zps087de16c.jpg

011_zps226614a0.jpg

012_zps20c1e133.jpg

013_zps50b3ccaf.jpg

015_zps7c79f518.jpg
 
Danny, maak eens grote foto's (ik wordt oud).
Wat ik kan erkennen ziet er goed uit.

Grtx Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan