Hoofdsponsor

1/24 Citroën 2pk [done]

Schaal 1/24 - 1/25
leuk karretje geworden,verwering is goed gelukt.

groetjes,

Yannick
 
Ziet er weeral een mooie creatie uit, Marc...
Op het tempo dat uw projecten van de band rollen, zal uw vitrinekast wel snel te klein worden... ;)

Groetjes,
Kurt
 
Beste bouwerkes ik heb nog snel even in mijne hof snel wat foto's genomen van mijn vrouwke hare 2 pk dan kan ik me nog snel even in de wedstrijd gooien he :laugh: :laugh: :laugh:
hier se

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Wel vrienden das mijne hof niet hoor gewoon een foto uitgeprint en erachter geplaatst
Grt
Marc
 
Coachke, hij ziet er super uit zo met die gele bloemenvelden op de achtergrond. Maar heb je de nummerplaat-decal niet vergeten ? Of heb ik iets gemist ?

In elk geval : proficiat !
 
Beste Guy da was mijn vrouw haar eerste tuuteke en ik ken haar nr plaat niet meer
Marc
 
hey leuk autotje, ben hem ook aan het bouwen. was van mijn vader ook zijn eerste auto.
 
moest ik het niet weten dat je hem hebt gebouwd zou ik hem voor echt kunnen laten doorgaan fijn gedaan .
 
mannen alvast van harte bedankt voor jullie toffe reacties
Marc
 
Dat verandert de zaak Marc, als het nummberbord niet meer gekend is, alsnog proficiat. Je bent wel goed bezig moet ik zeggen.
 
Schitterend resultaat, maar kan u niet aan uwe vrouw vragen, dieen ollander, had begrepen, dat in belgie de nummerplaten mee verhuisden met de eigenaar. Maar de eerste auto was dat een kompleet nieuwe plaat, op mijn eerste auto of uwe eend En in duitsland was het naar plaats of regio waar ze wonen, hoe zat dat nu in Belgie.
om het duidelijk te maken aan dieje Aris. Die begreep altijd, dat de cijfers een regio of plaats zijn en de letter een volgorde. Nu moet ik dat wel zeker weten, daar in het Holland rede ze toen met blauwe borden met witte letters. Maar even een verhaal verzinnen, wat was het kenteken van mijn eerste auto en die van jou eendeke was???

Een gek kan meer vragen als 10 wijzen antwoorden, maar die gaat echt in zijne aanstekers de draak met mij steken. Dieje aris een ramp
 
Juist Aris onze nummerplaten blijven zolang je een auto hebt bij de eigenaar , nu niet meer we moeten allemaal ALS we nu een andere auto kopen nieuw of occasie moeten we een nieuwe plaat aanvragen naar het eu. systeem ikzelf heb no een kleine plaat en zolang ik met deze golf blijf rijden hou ik deze plaat of de regering moest het in hun bol krijgen en iedereen verplichten hun platen te veranderen
Er is in Belgie nog 1 mogelijkheid en dan mag je zelf kiezen wat erop staat zoals " NO MERCY " of " 6666 " behalve " A1 " da mag niet want die is van de eerste ministermaar er hangt een deftig plaatje aan 2000 € voor een zelf gekozen nr plaat en Aris in Belgie rijden er veel rond hoor reken maar uit he wat dat opbrengt
 
Mooie geit geworden Marc.
 
dit is toch echt wel uw specialiteit hoor prachtig gedaan Marc grt
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan