Hoofdsponsor

1/24 Citroën 2pk [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Heel mooi geitje,maar als ik de foto's zie van de motor dan doet die me denken aan een auto die lang stilstaat,als ik de carrosserie bekijk die staat dan mooi te blinken.Of het moet zijn zoals je tegen Erwin zegt dan neem ik mijn woorden terug.
Marc S
 
Beste Marc eerst moet hij zijn kleurtje krijgen he voordat je kan verweren kan moeilijk verwering aan brengen en dan geel spuiten zo werkt het nog niet he en eerlijk de 2 pk blonk in die tijd redelijk mooi nog maar nu niet zoals deze maar dat komt nog he eerst moet de verf goed uitharden

Marc
 
Very nice... vooral de roestvorming op de bodemplaat en motor vind ik zeer geslaagd... net echt... Het mooie geel steekt dan inderdaad wel enorm af, maar zoals je zelf zegt, nog zeker niet klaar... dus ik twijfel er niet aan dat dit nog dik in orde gaat komen...

Groetjes,
Kurt
 
en daarmee blijf ik op mijn honger zitten he Marc is dit met spuitbus gedaan of AB want weet niet goed wat doen later met citroen ? grt Pascal
 
Collega bouwers zoals ik weeral beloofd heb hier enkele beelden hoe een recentere 2pk eruit ziet na demontage dus nu kan je zien hoe er een eendje eruit ziet en daar reden de mensen dagelijks mee rond zonder dat zelf te beseffen ( en ze zijn allemaal zo hoor )
Nu even vermelden dat ik al deze foto's gekregen heb van een collega bouwer van het andere door ons gekende forum en mocht deze van hem gebruiken , de jongen heeft met zijn paps dat allemaal zelf gedaan van eend tot een mooie sportwagen waar volgens hem nog dagelijks mee gereden word , waarvoor mijn allergrootste dank
kijk wat het verschil is
de 2 pk

attachment.jpg

de kitcar

attachment.jpg

echt het is dezelfde ik heb de hele reportage gekregen

nu het verschrikkelijke roestproces waar weinig mensen echt een weet van hebben

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

schrikwekkend he en dan te weten dat deze 2pk nog veel jonger was dan de onze want deze heeft rechthoekige koplampen en schijfremmen
Marc
 
ja,pas op, wat veel mensen niet (willen) weten is dat een geit wel een best stevige carosserie had en zeker ni van sigarettepapier was gemaakt............
 
Al goed he anders zouden er veel met hun gat ( sorry ) op de grond gezeten hebben
 
Er is idd roest te zien door dat de verf bijna weg is maar dit is zeker niet rot.
Bij Mercedes daarentegen zie ge nog wel verf zitten maar durft er ni aan te komen of ge hebt een heel gat.
 
Ja das waar toch zeker die Mercedessen van vroeger
Marc
 
Kunststof bewerkende artiesten goede morgen , de 2 pk is af dit zijn de beelden hoe in 1989 mijn vrouw haar eerste autotje eruit zag
Ik ben nog op zoek naar een goede locatie voor de eindfoto's ( dus gelieve nog niet af te sluiten aub )

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Groetjes
Marc
 
Mooi gedaan Marc! Enkel valt op dat vooraan de wielkuipen vuil zien, wat heel logisch is, maar achter bemerk ik dit niet zo?
 
Christof die zijn ook gedaan hoor maar dat zal niet zo erg opvallen wel bedankt voor uw reactie
Marc
 
Goed gedaan Marc, nu nog parkeren op een oprit of voor de deur van een winkel.
 
ferm geit marc......................................
 
Mooie geit.De vervuiling en roest is goed gelukt.Ik vind het een mooi geslaagd model.
Marc S
 
Het is een mooi eindresultaat, zeker als je ziet dat dit binnen drie weken gebouwd is.
 
Marc hij is heel mooi geworden
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan