Hoofdsponsor

1/35 Chevrolet G7105 4x4 Panel Van

ERVARING
gemiddeld als ben ik maar een beginner in verweren
BOUWWIJZE
out of box bouw
BOUWBUDGET
wat nodig is
BOUWSTATUS
nog te beginnen
COMMENTAREN
altijd welkom
Sorry voor het uitblijven van een update mannen maar kom momenteel moeilijk aan modelbouw toe wegens zwakke gezondheid.

Normaal schrijf ik daar niets over maar omdat jullie zo goed hebben geholpen op mijn vraag omtrent het lijmen van dat PE deeltje wil ik dit even vermelden. Het is niet dat het in dovemansoren is gevallen. Van zodra ik een update kan plaatsen komt het er aan.
 
Beterschap gewenst Michel. Het model komt hoogstens op de derde plaats, na gezondheid en familie.
 
Van mij ook beterschap toegewenst.
 
veel beterschap... zoals aangehaald... er zijn belangrijker zaken dan een hobby
 
Ook van hieruit beterschap toegewenst en verzorg je maar.
 
Dank je mannen. Ik heb vandaag toch een beetje kunnen doen, kwestie van de zinnen wat te verzetten.

De kiertjes zijn dicht. De ene ging vlot en de andere kant bleef het maar terugkomen met putty en ook met CA dus uiteindelijk mr surfacer 500 gebruikt.

Door het vele schuren heb ik wel wat van het plastiek weg geschuurd langs die moeilijke kant wat eigenlijk niet mag.

Je ziet het in de rode cirkels. De eerste foto is goed en de tweede daar is wat van het profiel weg geschuurd. Een beginnersfoutje en hopelijk valt het niet erg op als ie af is. Er is geen oplossing voor behalve opnieuw beginnen en dat ga ik niet doen.





Het is iets om te onthouden. Ik weet wel dat ik moet opletten bij het schuren maar het was gebeurd voor ik het doorhad dat ik te ver aan het schuren was.
 
Ik heb nog even een kleurtje erop gezet.

Het weg geschuurde deel valt wel op als je het weet. Gelukkig zie je nooit
op beide zijden tegelijk dus dat is een meevaller.





Volgende is de PE deeltjes. Het zal op 2 plekjes gelijmd worden met witte lijm en dan met dunne CA lijm gelijmd worden door met een applicator het onder het PE deeltje te laten lopen.
 
Ja eens in de vitrinekast zal het niet zo erg opvallen maar vind het toch wat jammer.
Maar ik heb nood aan modelbouw als afleiding nu ipv het perfecte proberen neer te zetten dus kan er wel mee leven ;)
 
kleine maar mooie vorderingen.
En gezondheid komt op de eerste plaats.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan