Hoofdsponsor

1/24 Chevrolet 3100 PU with a twist [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij gaat er hoe langer hoe leuker uitzien Ron.
De kleuren combinatie is meer dan geslaagd.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Hoi Ron,

Ziet er al goed uit,.
 
Thnx mannen :) en het gaat nu een beetje opschieten met dit model, nog wel wat werk voor de boeg.

Beyond,wat je in het bakje ziet is een schaduw en als je het zwarte aan de voorzijde bedoeld daar komt de motorkap overheen te vallen, dus gelukkig geen onbedoelde overspray ;)
 
Weer een beetje vooruit gang met de PU, het chassis en binnenkanten van de spatborden zijn nu aangepakt met pigmenten.

DSC_9080.jpg

DSC_9081.jpg
 
Je hebt de onderkant mooi bewerkt.
Lekker stoffig.
 
Weer een stukje verder gekomen met de PU.

Eerst een dun laagje XF-57 BUFF over het model gespoten
DSC_9082.jpg

Daarna wat pigmenten erop aangebracht.
DSC_9083.jpg

De pigmenten geseald met pigment fixer van MIG (dun aangebracht met de airbrush), dit was even billen knijpen omdat ik niet wist wat dit spul zal gaan doen op een glanslaag.... was een beetje bang dat de boel compleet matt zal worden maar gelukkig had het geen of nauwelijks invloed op de glans :-)

Gelijk maar even nog een keer een dryfit gedaan voor een totaal plaatje op de missende onderdelen na.
DSC_9084.jpg

DSC_9085.jpg

DSC_9086.jpg

Ziet er al redelijk uit maar moet hier en daar er nog even met de airbrush erlangs.
 
Ron ge zijt weer goed bezig he...:D......knap stukje van verven....prachtig resultaat.......top man...;););)
 
Bedankt Spaander en we doen ons best ;)
Dit is voor mij ook nieuw om een glimmende wagen vies en stoffig te maken en sommigen dingen pakken beter uit dan verwacht.
 
Je hebt het toch in de vingers zitten hoor Ron.
Mooi resultaat tot nu toe.
Benieuwd naar het vervolg...

Mark
 
Ziet er al mooi gebruikt uit.
Komt hij op een ondergrondje?
 
Ja hij komt op een ondergrondje te staan ;)

Bart bedankt ^^
 
Dat ziet er heel goed uit Ron !
Misschien een idee om wat vegen in de stof te maken,
ook bijvoorbeeld zoals een mens iets schrijft in het stof.

groetje :)
 
Keuze`s keuze`s :wacko:
Had ik van de week een ondergrondje gemaakt uit foam en een ondergrondje met Albastine grote gaten vuller en nu weet ik even niet welke ik ga gebruiken :(
Die op foam is vrij glad.
De gaten vuller is wat iets grover.

Aan beide voorbeelden is nog niets gedaan wat verfwerk enz. betreft en de foam ondergrond zal ook eventueel nog op een plankje komen.

Wat pica`s, sorry voor de slechte kwaliteit maar voldoende om een idee te krijgen.
20130928_160310.jpg

20130928_160341.jpg
 
Die met gatenvuller (tweede foto) vind ik persoonlijk iets mooier, doet de wagen iets robuuster/stoerder naar voren komen. Dat past hem wel...
 
Ben ik met je eens Beyond. Die met de gatenvuller heeft een wat robuuster uitzicht.
Dat past inderdaad beter bij het "stoere" van de wagen, je zou er zelfs een uitgedroogd rivierbed mee kunnen simuleren...

Mark
 
Inderdaad is mijn keuze nu ook definitief op de gatenvuller gevallen die simuleerd toch wel het best een zoutvlakte/zandvlakte, dus van de week weer aan de slag met de airbrush :-)
 
Gereed :-)

Ik beschouw deze als af (op de achterbumper na dan) en sorry de camera was weer eens van slag word echt eens tijd voor een andere.

Afijn de plaatjes, en ook niet echt helemaal weg van het eindresultaat dus volgende keer weer beter.

DSC_9195.jpg

DSC_9196.jpg

DSC_9199.jpg

DSC_9201.jpg

DSC_9200.jpg

DSC_9198.jpg

photography_desktop_1600x1200_hd-wallpaper-1262395.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan