Hoofdsponsor

1/35 Cheers!, Normandy '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
knap straatje Guy en geniet volle teugen grt.
 
Weer wat gedaan...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Volgende keer meer plantgoed, fijn weekend !
 
Ja Guy, dat gaat hier goed vooruit. Ik geniet er van om je bezig te zien.

Grtz Bart
 
Leuk om je hier te zien opduiken Bart, ik ga even een versnelling hoger want anders krijg ik niks afgeleverd, maar ik amuseer me prima en zit helemaal in the zone ! :laugh:
 
Even het topic weer opgenomen en bij gelezen ziet er top uit G,weer aangenaam verrast door deze mooie en zeer interessante tips en technieken thanks !!!
 
Het word steeds mooier en met een duidelijke uitleg.
Wat ik ook leuk vind is de tekst in de foto's,hoe doe je dat?
 
Nice, goede vooruitgang inderdaad en er valt hier telkens weet wat te leren!
 
Roy, dank je !
Bert, dat kan je doen met Paint, da's echt niet moeilijk want zelfs ik als pc dummie kan het. Dank je en graag gedaan hoor.
Danny, ik probeer er nu echt de vaart in te houden, ook al moet ik af en toe schuiven met de modelbouwtijd. Bedankt en altijd welkom !

Ik heb nog even doorgedaan aan de bodem met de bladeren, maar het resultaat zal er beter uitzien wanneer deze verf droog is. Ik heb geen foto van de werken zelf maar het is olieverf burnt umber, gele oker, ultramarijn blauw en wat wit in diverse onderlinge combinaties voor om de diverse bladverkleuringen na te bootsen.
Ik werkte als volgt : eerst met een zacht borsteltje een eerder dunne (geen wash) laag donker bruin voorzichtig getamponneerd, een 15-tal minuten later met een fijn borsteltje lichtere kleurschakeringen aangebracht en afgewerkt met een grote, zachte borstel voor zachte overgangen. Als laatste bewerking werden er op de hoogste delen van de blaadjes hooglichten geplaatst voor wat meer tekening.

attachment.jpg

Tot later.
 
Ik was vandaag nog tegen een collega aan het stoefen over jouw werk Guy, en hopla, weer een update! Begint er echt geweldig uit te zien!
 
Guy, kan je de blaadjes per tak nog wat verdraaien? En sommige blaadjes zouden achteraan over de nerf geplooid zijn. Dit om te vermijden dat ze platte vlakken in je planten vormen. Het ziet er al heel natuurlijk uit.
 
Hoi Guy, mooie vorderingen ! Mooi trucje met de tape ook.

Wat Steven zei zou ook mijn tip zijn geweest. Is weer gefreubel, maar de moeite zeker waard :)

groet ;)
 
De blaadjes moeten zeker nog wat gemodelleerd worden, ook de wilde rabarberbladeren zijn nog niet klaar, hieronder worden nog koperdraadjes geplaatst en moeten eveneens verder worden geplooid. Ik moet er wel over waken dat het papier niet gaat breken, het is tamelijk broos.

Peter, laat dat gefreubel net datgene zijn wat ik zo graag doe, lekker aanklooien.
 
Mooie update , alles komt mooi tot z'n recht Guy !
 
Weer een uitblinker ik geniet van elke update van jou Guy tof hoe je het doet en uitlegt
Geweldig
Marc
 
Filip en Marc, dan doen we nog wat voort !

attachment.jpg

Groeten !
 
Laatst bewerkt:
die varens zijn echt knap ben ook nog steeds onder indruk van kasseiweg grt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan