Hoofdsponsor

1/35 Cheers!, Normandy '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik te kwijlen en das niet goed Guy, dra krijg ik nog kortsluiting op m'n keyboard :D
 
Zalig geheel gewoon,das genieten van het begin tot...!!

Grtz yves,
 
Bedankt voor de reacties Wouter en Yves.

De laatste dagen heb ik me niet met de hobby bezig gehouden vanwege het weer en het werk dat riep.

Toch een kleine update van de toestand...

attachment.jpg

Groeten, Guy.
 
Das hier net een hoekje in tuincenter Van Gastel zo schoon een streling voor het oog
Marc
 
Hey,

Indd, het onkruid schiet hier goed omhoog zo ik zo zeggen, een specialiteit van onzen Guy zou ik zo zeggen, en altijd een lust om te zien. Ik vind het mooi dat je hierbij ook die plantjes hebt in de kleine schaal, daar ben ik sterk in geïnteresseerd....,
Ik volg, maar dat wist je al zekers.....dikke fan van u....:)) ;)
 
Dank voor de replies maatjes, hier nog een kleine update temidden de tuinklussen en de treinen.

Om wat extra dimensie te krijgen in het voorplan heb ik een start gemaakt met een oude gevallen boomtak, draad met Milliput en nu ben ik dit aan het bekleden met Magic Sculp schorstextuur. Over deze tak komt een laag mos. Er is nog veel werk.

attachment.jpg
 
Knap Guy en zeer knap die planten .verheug me al naar afwerking boomstam grt.
 
Pascal, die lasercut plantjes da's echt iets voor jou man, zéker eens doen !
 
Mooie boomstam, zal nog mooier worden met een kleurtje er op ;)
 
Ja Guy die plantjes zie ik zeker zitten en de boomstam is knap aan het worden .Voor mij is het allemaal nog zoeken maar dat maakt het de moeite en plezierig om te doen en jullie volgen helpt ook ferm en ben intussen fan. grt.
 
Da komt weeral dik in orde dat zie ik hier direct
Guy geweldig hoe je van een dorre tak een boom ziet groeien
grt
Marc
 
Guy,
ik geniet van dit verslag in alle stilte.
heb al veel bijgeleerd van je gebruikte technieken.

grtn
 
Ja Guy,
wat moet ik hier weer zeggen.
Zoals altijd knap werk en een streling voor het oog.
 
Zeer mooi werk G nu nog de nodige klimop er op en deze stronk is meer dan topi 👍👍
 
Allemaal weer reuze bedankt voor de reacties ! Maar ik heb besloten de stam niet te gaan gebruiken omdat het naar mijn mening opeens te veel op een terrarium ging lijken ! Dus die wordt geschrapt.
Wel heb ik nog meer wilde rabarberbladeren aangebracht en het begint zo stilaan in grote lijnen te voldoen aan wat ik heb vooropgesteld.

De flora kreeg hier en daar satijnglans alsook wat gloss mee voor de variatie.
attachment.jpg

En er is komaf gemaakt met de lupines, zeven stuks bloemen waarvan hieronder eentje te zien is. De schilderwerken zijn zo goed als klaar maar de foto's komen eraan.
attachment.jpg

Tot later.
 
Erwin, het wordt hoog tijd he...nog niks afgebakken dit jaar, behalve de buste van de tempelier.

Danny, in dit diorama wil ik een contrast bereiken tussen enerzijds de bijna sprookjesachtig aandoende omgeving en anderzijds de dood die alomtegenwoordig is, dat tezamen met de schijnbare onverschilligheid van de para's die zich tegoed doen aan de drank.

Een sfeerbeeldje van de lupines tot zover even vastgeprikt op een tapijtje gras.
attachment.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan