Hoofdsponsor

1/35 Char B1 Bis, German Army. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat moet men het Duitse leger wel nageven, in die tijd konden ze wel overweg met hun Blitz.

Ik ben aangekomen bij stap 8 :

3_zps69a2fa3a.jpg

Lower en upper hull zijn nog niet verlijmd echter.

Met vriendelijke groeten, G.
 
veel te lang geleden dat ik nog eens tijd heb gehad om de parels die op dit forum gebouwd worden te bekijken..... bij deze guy....... ik volg........
 
Knap man, dat ziet er wel een massief blok uit e als je hem zo bekijkt.
 
Dit ga ik zeker volgen, Guy ! Ik heb een update kit liggen van Blast voor een Flammpanzer,... maar heb de kit nog niet...:wacko:

In ieder geval maak je flinke vorderingen.

Succes nog verder...

Groeten Rik
 
Leuke kit Guy, lijkt veel op zijn voorgangers uit WOI. Model is heel geschikt voor een leuk kleurschema en door zijn lompheid heeft het ook iets. Ben benieuwd wat volgt ;)
Groet Johanna
 
het is al een groot voordeel als ie past als gegoten ,niet ?
 
Famo, hij past echt als gegoten !

Jip, zeker weten ! Hij doet echt WOI era aan ! Maar hij bouwt dus echt wel prachtig, de beste kit die ik ooit bouwde...

Rik, de Flammpanzer versie wil ik ooit ook in de collectie !

Buzzy, één en al massa yes !

Trobwal, bedankt voor uw bezoek !

Zijn schoenen werden reeds probleemloos in elkaar geklikt, een half uurtje en hij reed bijna van tafel af !

4_zps6b4d35af.jpg
 
Ik heb hem ook gebouwd in een grijs verleden maar inderdaad de pasvorm is perfect daar kunnen enkelen fabrikanten nog wel wat van leren.
 
Hey G,

Ik heb deze kit al gebouwd en het is idd één van de beste kits ooit gemaakt (mijn eerste medaille op een wedstrijd - Modelforce 2012 in categorie Straight from the box :) )! Je gaat er veel plezier mee hebben. Alles past perfect en hij vraagt (volgens mij) helemaal geen vervangingsketens of zelfs geen update set (behalve als je er een artillerie- of flamm- versie van wil maken). Hij is ook heel leuk om te schilderen en vooral om te verweren met zijn grote platte flanken!

Have fun!

Ik volg mee.

Thierry
 
GUY!!!!!!

Je hebt het bestuurdersluik ondersteboven gemonteerd!

Peter
 
LOL, dat moet ik dan dringend bekijken !
 
Guy, kom ook weer aanschuiven bij dit aankomend pareltje :).
 
knap model,ga ik zeker blijven volgen,heb zelf al dikwijls getwijfeld voor deze te kopen.

grten jurgen
 
Makamba, dat heb je potverdorie goed gespot kerel !!! Ik voelde dat er iets mogelijk niet in de haak was met dat luik, maar kon het maar niet definiëren. Zo'n draaihendel op de buitenzijde van een luik mag dan wel plezant ogen, het is belachelijk. Het goede nieuws naast jouw opmerking is dat de fout perfect hersteld kon worden.

Wim, schuif aan vriend, maar of het een pareltje wordt...nog even afwachten.

Jurgen, zeker kopen, een droom van een kit ! Maar dan wel het luikje van de bestuurder ineens goed verlijmen en niet zoals ik deed.
 
Heerlijk om te zien hoe mensen bouwen.
Maar dat luik verkeerd, ja sorry hoor, dat overkomt mij nu nooit ...................................................... :) (Kan trouwens ook niet, ik bouw vliegtuigjes en wat ik daar af en toe verkeerd doe ..... )
Maar, zoals reeds opgemerkt, met die tracks zo over de tank heen doet die inderdaad aan het materiaal van de WWI denken.
 
Verbeek, ach we zullen allemaal wel eens ons moment hebben zeker...

4-kopie_zps9b610795.jpg
 
G, je gaat als een trein......euhh char. Ja en zo een luikske kan altijd eens gebeuren! Denk dat menige bouwer dit weleens heeft, maar met een oplossing al weer hersteld.
 
luikje binnenste buiten ? word het misschien een "what if" model ?
 
ach we zullen allemaal wel eens ons moment hebben zeker...
Ja, maar meestal na dat ik uit frustratie het betrffende onderdeel compleet in andere vorm heb gevijld, hard op zijn plaats geduwd heb en goed heb vastgezet met een half potje secondenlijm. :(
Hopelijk kon je het nog herstellen.

Peter
 
Dat was gelukkig geen probleem Makamba, met wat geduld en tact kwam het weer los, een scherp scalpel hielp om het los te wrikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan