Hoofdsponsor

1/35 Char B1 Bis, German Army. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je werk blijft een streling voor het oog Guy, het is moeilijk om iets aan te merken op deze juweeltjes. In ieder geval zijn je topics prachtige leerprocessen.

Nog steeds een grote fan!!!
 
De zware ketting achterop beschouw ik als klaar.
51_zps97bc6fb3.jpg

Ik zag eerst de foto voor ik de tekst las en ik was er van overtuigd dat het om een referentiefoto ging... Ik heb nadien echt aan het zoeken geweest naar een aanwijzing, een imperfectie, een teken, ... iets dat me duidelijk maakte dat het wel degelijk om een een model ging, maar ik vond het het niet.. maw... PRACHTIG!

en euh, net als Ivan75, ik ben een grote fan... :)

grtz Sheriff
 
Sheriff, zo'n zaken blijf ik beschouwen als toevalstreffertjes hoor.

Ik heb nog een foto van de spade voor de liefhebbers van close ups.

59_zps3319d933.jpg

Tot weldra ! G.
 
Schitterend Guy.
Ook ik dacht eerst dat je referentiefoto's plaatste....
Niet dat ik het beter doe (ECHT NIET!!), maar ik zou verwachten dat de 2 onderste stukken ketting vuiler zouden zijn, of blinkend gepolijst door contact met de grond en dat de spade andersom in het rek gezet zou zijn.

Maar het is weer een fantastisch werkje van jouw hand.

Peter
 
Peter, dank voor de adviserende noot, de lagere delen van de ketting zijn zwaar bestofd maar meer ook niet. De spade schijnt toch op deze wijze in de houders gezeten te hebben, getuige de wartime foto's.

Rik, bedankt ook maat !
 
De spade schijnt toch op deze wijze in de houders gezeten te hebben, getuige de wartime foto's.

Ik geloof je ongezien, maar je kan je lelijk verwonden aan een zo opgeborgen spade. 't Is wel de mooiste kant voor een modelbouwer met die aangekoekte aarde.

Peter
 
Dit bouwwerkje is ,alvast een nieuw prijsbeest!
 
Dank mannen, ik ga hier mijn tenten opbreken en weer opzetten in de rubriek Diorama's. Tot ziens ginder (Titel : LIBERATION)

Vriendelijke groeten van Guy !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan