Hoofdsponsor

1/10 British tank crew member WWII (Young Miniatures). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank u Silenoz, het was erg tof om te doen.
 
Schitterend resultaat G.
Alle plekjes op de juiste plaats, kleurschakeringen in orde, licht- en schaduwspel...
Gewoonweg af.

Mark
 
Hallo Guy, persoonlijk vind ik je foto in #136 beter passen als het experiment met de eind foto's.
Ik hoop anderzijds ze ooit eens in het echt te kunnen zien, is ongetwijfeld een mooi werk dat in de topliga thuis hoort.

Grtx Jan
 
Hey G. prachtig resultaat man. Echt te benijden.
Indien u geen plaats hebt om het te stallen vind ik hier wel nog een plaatsje. :) :) :)
 
Prachtig, echt prachtig. Als ge de foto's bekijkt zoudt ge denken dat het om een echt persoon gaat. Super realistisch Guy, de buste zou zo tot leven kunnen komen.

Eentje voor de wedstrijd op KMK 2013 ?
 
Dank jullie mannen, het is allemaal zo meegevallen dat ik er nog eentje heb gekocht, ditmaal Churchill. Maar eerst mijn Char dus...

Pascal, ik weet het nog niet eigenlijk, als ik er geraak (werk ?) dan waarschijnlijk wel, gewoon voor de lol en om te zien waar ik sta tussen de echte figuristen. De weg is nog heel erg lang en Rome werd ook niet op een dag gebouwd.

Ik maak nog wat foto's met witte achtergrond.
 
Deze had ik even over het hoofd gezien.
Echt prahtig.
 
De beloofde fofootjes met witte achtergrond in het zonlicht.

58_zps42faacf0.jpg

57_zps2a8de582.jpg

Bedankt Camaro !
 
Gewoon de maxx,levensecht .....kan alleen niet praten ,anders ontbreekt er echt niks aan :P
 
Die witte achtergrond doet het hem helemaal G.
Kleuren worden veel levendiger, prachtwerkje gewoon.

Mark
 
Dit zijn de foto's die je werk helemaal tot zijn recht laten komen. Kleuren en contrast komen nu goed tot uiting, echt mooi!
Johanna
 
Merci mensen, het wit is hetgene de realiteit het meeste benadert, het zwart was een probeersel om toch eens te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan