Hoofdsponsor

1/10 British tank crew member WWII (Young Miniatures). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind hem er schitterend uitzien G.
Was inderdaad een goede keuze om de "overall" van kleur te wijzigen.
Waarschijnlijk ligt het aan de foto, maar ik vind de trui nogal "glossy"..., of is de verf nog nat ?

Mark
 
Hoi Mark ! De trui moet zeker nog verder vermat worden, good eyes bro !
 
47_zps440f480c.jpg

Nog wat gesleuteld, nu nog de kraag wat oplichten en op kleur brengen...
 
:12: Ik word er verlegen van...bedankt hiervoor.

Eén dezer gaat ie op een sokkeltje maar eerst nog de laatste hand leggen aan de punten die beter kunnen.

Groeten Guy.

***ben heel onbeleefd geweest want Mark had eerder een opmerking die ik over het hoofd heb gezien : of de glans van de trui afkomstig was van nog natte verf ?

Nee Mark, dit deel glansde terwijl het toch al droog was. Ik moest dit onderdeel toch nog aanpakken dus ik maakte me daarin niet echt zorgen. Doorgaans volstaat dunne verf erover om die glans terug te dringen.
 
Laatst bewerkt:
Hey G, je bent helemaal NIET onbeleefd geweest tegen mij.
Je had netjes geantwoord op de nog glanzende trui. Je hebt er zelfs bijgezet dat ik goede ogen had...
Toch bedankt voor de extra toelichting.

Mark
 
Mooi werk Guy, kleuren komen heel goed uit en dit is inderdaad een betere kleur, zo lijkt het toch echter ;) Een foto op het formaat van de buste zelf geeft het beste beeld, de vergrotingen vertekenen. Nu het sokkeltje nog en je hebt een mooi stukje werk neer gezet.
Johanna
 
Prachtwerk GUnit!
Ben telkens komen kijken, maar wat kan men hier iedere keer op zeggen?? Woaw!!!
 
Als ik je meesterlijke schildering zie kan het niet anders, Guy, dat U ook zo'n dooske heeft :

2013-08-10161759_zps9ece3b91.png

;-)

maar je hele presentatie zag er ook erg mooi uit telkens!
 
Prachtig gewoonweg prachtig, Knap werk Guy.

Grtz Bart.
 
In een woord, SUPER! Meer kun je er niet over zeggen. :laugh::laugh:
 
Een wat late tip, maar zeker nuttig om te weten : gelezen in verfverslag van Mike Rinaldi :

Wanneer je olieverf op een pallet van karton doet, trekt de olie in het karton.
Daardoor droogt de verf sneller en matter op.
Bovendien laat de verf zich makkelijker blenden.
 
Mark, hartelijk bedankt !

48_zpsad435863.jpg

Heb het messing pijpje vervangen door hetgene in de kit zat, dit past naadloos in de buste.

Jip, vergrotingen vertekenen zeer zeker, en de ware grootte is nog altijd het leukst om naar te kijken. Er waren echter een paar mensen als ik me niet vergis, die graag vergrotingen zagen, om te kunnen helpen als dat nodig was. Voor mezelf vond ik ze echter ook handig want ze leggen elke onvolmaaktheid vast. die is nadien dan makkelijker op te lossen, met een Optivisor natuurlijk. Niets van dit alles kan ik nog zonder, de ogen zijn echt verslechterd.

René, bedankt voor de titel die ik zeer zeker beter doorgeef aan anderen hier...maar zo'n prachtig penselensetje heb ik niet hoor...ik haal die krengen van mij bij Lucas Creativ in Schoten, en die kosten geen 5 eurootjes per stuk dus ik kan op tijd vervangen.

Bart, dank u !

Swa, met zo'n grote SUPER ben ik erg blij makker !

Peter, bedankt voor de tip, zeer bruikbaar, ook voor anderen. Hij werd me eerder ook aangegeven maar hij is zo belangrijk ! De olie die in de verf zit is op zich wel nodig, maar het gaat vooral om het teveel welk je er op papier makkelijk uit kan trekken. Ik waak erover dat alles wat mat behoort te zijn, ook daadwerkelijk mat blijft, zo'n glanzende wollen trui is een beetje van het goede te veel !

Binnenkort de afgewerkte Tommy, op voetstuk.

Vriendelijke groet van G.
 
G, graag gedaan hé maat.
Gaat helemaal goed komen, dat zie ik zo.
Op naar de eindfoto's nu...

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan