Hoofdsponsor

1/50 bouwverslag oseberg billing boats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles aan dit schip lijkt simpel maar neemt een berg tijd in beslag.....;);)
Vind het wel mooi om te zien hoe je de schilden een extra boost geeft, en hoe twee dezelfde schepen zo verschillend gemaakt kunnen worden :P
Vooral lekker doorgaan, het wordt een plaatje Johan.

Fred
 
Leuk te zien hoe je aan het experimenteren bent :).
 
hoe twee dezelfde schepen zo verschillend gemaakt kunnen worden :P

dat is het leuke van een forum, zien hoe van een origineel toch totaal verschillende eindresultaten ontstaan door de persoonlijke finishing touch
 
attachment.php


we kunnen (voorlopig) beginnen kiezen maar morgen komt er met de post nog een beetje koperstrook....
 
het zijn er in ieder geval meer dan genoeg Johan, mooi hoor.

Fred
 
Ziet er indrukwekkend mooi uit Johan 8)
En je kunt altijd nog een poll onder je volgers organiseren voor de verkiezing ""schild voor de oseberg" ....
 
@ lightning strikes :de post blonk weeral uit door zijn snelheid: niets ontvangen dus wachten tot dinsdag............
 
de diepvriezer een idiale werkbank 8)
die gebruik ik ook vaak als werkbank voor al als er iets moet drogen zoals bij jou ;)

ze zien er goed uit hoor
 
een modelbouwer heeft altijd een chronisch gebrek aan plaats ,zowel op zijn werkplaats als in zijn magazijn.
 
Ha Johan,

Humm. Die moeten wel de grens over en dat kost tijd. Inklaren, uitklaren, jonge klare etc. Even checken maar ik nam aan dat je in Belgique woont want de postcode was anders dan bij ons in Nederland. Yep, Pasen.
 
eventjes een voorlopige opstelling gemaakt.
attachment.php
attachment.php


de schilden kunnen nog vervangen worden :)
attachment.php

het latje achter de schilden moet nog gebeitst worden.
 
wouw, je gaat er nogal met een vaart vandoor,
prachtig werk
vgr
Marc
 
eenmaal zomer, komt de rem erop, ......zon, tour de france, olympische spelen enz...........
 
Dat ziet er al goed uit Johan, weet je al wat je met de boegdelen gaat doen?

Fred
 
jazeker.de boegdelen worden weggeschuurd zoals het moet,maar ik wacht tot ik een een halve dag de tijd heb zodanig dat ik het kan oplossen zonder tijdsdruk

grts

johan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan