Hoofdsponsor

1/48 B17F Memphis Belle [DONE]

Zoals beloofd...

attachment.jpg

attachment.jpg

sorry voor de kwaliteit..maar al mijn foto's worden getrokken met de gsm..;-(
 
He,

Vlekke staan erop, dus da's allesinds goed. Met die decals begint het toch te leven, mooi ;)
 
Uw camo is goed gelukt. Misschien ook een manier van werken met Silly Putty als je niet over een AB beschikt. Veel geluk ook nog met je decals. Zijn er heel wat en er kruipt redelijk veel tijd in.

GRTZ
JM
 
Geweldig werk heb je erin gestoken hoor! En Revell Aqua is prettige verf om mee te werken hè.
Al zeer mooi geworden. Ben benieuwd naar de eindfoto's.
 
Ben begonnen met oilwash en wa verwering...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

jullie mening graag... :unsure:

Grtz yves,
 
Dan nu the upperside...!

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik denk ...hierover nog ne matte vernis en tis voldoende denk ik....? Suggesties...?

Grtz yves,
 
Yves, dat ziet er goed uit man.
Zowel upper- als lower side zijn goed gedaan.
Inderdaad nog een matte vernis en je kan haar een welverdiende plaats in je kast geven.

Mark
 
Lekker verweerde bak deze, en zo zagen ze er ook uit. Was de pasvorm een beetje deugdelijk Yves ?
 
Lekker verweerde bak deze, en zo zagen ze er ook uit. Was de pasvorm een beetje deugdelijk Yves ?

Bedankt G,awel op een paar stukken na (romp en vleugels ) viel da wel mee:.. :-)
Heb er gisteren ne matte vernis opgezet en hij is af...
Foto volgt....:-)

Grtz yves,
 
Hallo Yves,

Dit stond er in Bornem:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Een jeepken volgepropt met een bombercrew misschien heb je er iets aan.

Grtn

Dikkie dik
 
Laatst bewerkt:
Merci Dikkie hebbdaar zeker iets aan, zal mijn figuren nog wa aanvullen, die bomdercrews zijn nie gemakkelijk te vinden vooral in die posities!.

Grtz yves,
 
Yves, ik denk dat je voor die posities, de nodige hak-, zaag- en breekwerken zal moeten uitvoeren.
Veel geduld is daarbij het hoofdingrediënt en dan natuurlijk goede documentatie.
Ik denk dat het bij deze opstelling ook zo is gegaan.

Mark

P.S. Naar de decal documentatie wordt gezocht, komt zeker in orde (weet ondertussen al waar te zoeken).
 
Yves, ik denk dat je voor die posities, de nodige hak-, zaag- en breekwerken zal moeten uitvoeren.
Veel geduld is daarbij het hoofdingrediënt en dan natuurlijk goede documentatie.
Ik denk dat het bij deze opstelling ook zo is gegaan.

Mark

P.S. Naar de decal documentatie wordt gezocht, komt zeker in orde (weet ondertussen al waar te zoeken).

Okidoki Mark, merci al op voorhand!!
Ga da toch eens proberen..aan geduld geen probleem, wil er tenslotte iets mooi van maken en dat vergt nu eenmaal veel geduld en doordachtheid!;-)

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan