Hoofdsponsor

1/24 Austin FX-4 "London Taxi" [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer mooi eindresultaat Dominiek, ik heb het de taxi gezien toen je nog maar aan het polijsten was, dus mooi gedaan hoor.
 
Wow Dominiek! Die ziet er echt super uit! Applaus
Ik heb niet het hele bouwverslag gevolgd (vanwege een zomer-bouw-stop) maar ik ga het zeker nog eens goed lezen.
 
Ziet er super-mooi uit Dominiek ApplausApplausApplausApplaus

Knap werk ^^

Misschien kunt ge de "grill" aan de voorkant nog een wash geven ? Of de gaten met inkt laten vol lopen ? Ik weet wel niet of de Alclad dat kan verdragen.

Groeten, "Wet Sellery"
 
o ik dacht dat er nog meer werk aan was maar dus niet. 8) Dominiek dat ziet er pikfijn uit man en ook een mooi bouwverslag waar ik vangenoten heb ook al heb ik niet veel gepost.

wat een klasse bak 8)
 
Zeer knap zulle manneke:ohmy::ohmy::ohmy:,ik ben direct aan het zoeken gegaan om ook zoeen in elkaar te lijmen.maar momenteel heb ik er nog geen gevonden:(

Klasse ApplausApplausApplaus
 
Wel, ik heb geluisterd naar de tip van Beyond en warempel,..........

:$ Blij dat ik je heb kunnen helpen bij deze prachtige wagen....

Trouwens, ik ga binnenkort een taxi nodig hebben om mij te vervoeren van het stadhuis naar de feestzaal.... Is deze nog vrij?? ;)

PROFICIAT HOOR
ApplausApplausApplausApplaus

Grtz,
Beyond
 
Ziet er zeer netjes uit.
Deze komt toch mee naar de ledendag?

Erik.
 
Dit zeker een mooie Taxi geworden hoor.

Afgaande op de foto`s en wat zeker nog beter word in de toekomst ;)
Op de foto`s van de pinkers ( ik leer al aardig de Belgische taal :laugh:) zie ik dat je toch nog iets meer moet polijsten, als een model goed is gepolijst dan is het het ook echt een spiegel (zo glad dus)

Het chroom ik krijg nog steeds de indruk dat je het te dik spuit en misschien teveel laagjes erop spuit?

Maar toch geslaagd hoor ;)

Ron
 
Pascal:
van de grille ga ik afblijven, wegens niet weten of de Alclad een wash kan verdragen. En eerlijk, het stoort me niet erg. Anderzijds heb je wel een punt en zou het nog net iets realistischer zijn.

Ron:
Dat polijsten hadden we al eerder aangehaald en mocht idd nog iets dieper gebeurd zijn. Hoewel ik voor een eerste keer toch al blij ben hoor. Maar ja, gebrek aan ervaring....
Wat die Alclad betreft: In het echt ziet het er ALTIJD net iets beter uit dan op de foto. Pas op, 100% tevreden ben ik nog niet, maar ik denk dat ik nog meer moet experimenteren met de druk, zodat ik idd een laagje minder hoef te spuiten.
Spuit jij niet op 0,3 bar Alclad? Ik heb hier 0,7 bar gebruikt.
 
Dominiek, Alclad verdraagt een wash op basis van acryl in ieder geval goed. (als je de Alclad tenminste goed heb laten uitharden).

Ik zal 12 september een voorbeeld meenemen waarbij ik dat gedaan heb.
 
Dominiek ik spuit inderdaad met 0,3 soms een beetje meer 0,5 en let wel hooguit 2 mistcoats Aclad want dat moet voldoende zijn voor het chroom.

Polijsten blijft een lastig karweitje en ik heb zelfs nu ook nog weleens een model waarvan ik denk , dat kan je toch wel beter eikel :laugh:

En zoals ik al aangaf en wat je zelf ook al zeg, de ervaring komt vanzelf wel ;)

Sorry als ik een beetje negatief overkwam maar dat is helaas mijn stijl van commentaar geven omdat ik niet zo getalenteerd ben om er een prachtig verhaal van te maken, dus recht voor zijn raap zoals wij het hier zeggen.

Turner heb je een wash op chroom gedaan? dit omdat chroom het kwetsbaarst is in het Aclad gamma.
Ik ben erg benieuwd want dit wist ik dus niet van die wash.

Ron
 
Turner heb je een wash op chroom gedaan? dit omdat chroom het kwetsbaarst is in het Aclad gamma.

Ron, ik heb de wash niet op chroom maar op aluminium van Alclad gedaan. Ik ben voorzichtig geweest en heb de wash in meerdere lagen aangebracht.
 
Bedankt voor je antwoord.

Aluminium van Aclad kan wel aardig wat hebben hoor, maar als ik weer eens Chroom gebruikt dan zal ik eens een testje doen, maar ik ben bang dat dit niet echt werkt

We zullen zien en niet te snel nee zeggen.

Ron
 
Ron,

Ik kan die kritiek wel aan hoor.....:laugh:
Ik ben al blij dat een betere bouwer mij de nodige tips wil geven.
 
ewel maatje, dat heb je heel mooi gedaan. ben echt benieuwd om hem volgende week in het echt te zien. ;)
 
Ron,

Ik kan die kritiek wel aan hoor.....:laugh:
Ik ben al blij dat een betere bouwer mij de nodige tips wil geven.

Gelukkig maar want ik kan zat mensen die er niet tegen kunnenen dan heb je gedonder en daar lig ik gelukkig niet van wakker :laugh:

Beteren bouwer? mwahhh valt wel mee denk ik, we doen allemaal ons best en hebben plezier (als er niets van de trap valt :laugh:) in de hobby en dat is het belangrijkste.

Ron
 
Ja amai u heeft wel degelijk goede smaak
een prachtig model want ze zijn moeilijk te vinden denk ik ze.
Great man echt top deze mooie wagen
 
Ja amai u heeft wel degelijk goede smaak
een prachtig model want ze zijn moeilijk te vinden denk ik ze.
Great man echt top deze mooie wagen

Merci :D
Ik moet je echter wel gelijk geven over de beschikbaarheid van deze kit: de mensen die mij kennen, die weten dat ik Ebay nogal eens durf onveilig maken (en dit is nogal voorzichtig uitgedrukt) ...... en ik heb deze kit slechts 1 keer gezien (en gekocht).
 
Toen ik me vanmorgen tussen de auto's hier waagde, viel ik van de ene indrukkwekkende thread in de andere. Jullie kunnen er wat van !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan