Hoofdsponsor

Auf befehle warten (1/35)

ERVARING
Nul
BOUWWIJZE
Zoveel mogelijk zelf maken
BOUWBUDGET
Nvt
BOUWSTATUS
Started
COMMENTAREN
Heel graag
Je kan je papier ook voorzien van een laag houtlijm of gesso, hierdoor wordt het een pak minder gevoelig voor water.

Ziet er al goed uit. (y)
 
Ik had een idee om de tiger misschien hier neer te zetten. Is nog veel werk aan maar heb wat geoefend met camo en het red brown moet er nog op. Het totaal plaatje vind ik niet mis.

20231215_122658.jpg
 
Plaatje kan, wel diepe sporen en beschadigingen op de grond voorzien. Tiger weegt wel wat en die hadden nog geen rubberen blokken op hun kettingen.
 
Juist mijn idee maar ik zou het niet doen. Zo veel diorama bouwers maken hun dio's te druk door er voertuigen op te plaatsen zonder na te denken hoe ze er in werkelijkheid zouden kunnen komen zijn.
Kijk naar foto's van Tigers, je zal er bijna nooit vinden die "geparkeerd" staan tussen gebouwen.
Zeg zelf, hoe is jouw Tiger daar gekomen? Met veel geluk want hij heeft net de waterpomp gemist en over het dekzeil dierf hij niet rijden.
Maar het is natuurlijk jouw dio en jij beslist.
 
IK zie geen problemen eerlijk gezegd, als je naar de weg kijk zie je dat er buiten de grondplaat nog verder rechtdoor gaat. Dus de waterpomp is veilig hetzelfde als het zeil. Wat hij daar doe tja denk op doortocht :unsuree: 🙂 Diversen plaatjes op het internet te vinden in urban situaties.

b4285bede09d01dd7895e604cde4e334.jpg

img_simple.jpeg

:LOL:
 
Niet alles is opgeschreven en gefilmd dus alles kan in de geschiedenis.
Vele gebeurtenissen in het verleden zijn niet juist en zouden moeten herschreven worden.
Wat ze hier proberen te schrijven is dat die tankcrew er niet echt mee inzat waar,hoe en wat ze stuk reden.
Op Ron zijn foto hebben ze ook niet gevraagd om de poort open te doen.
dus alles kan en mag al lijkt het nu nog allemaal te netjes maar het is ook nog niet af dus volg ik met aandacht het vervolg in dit verhaal.
 
Bedankt voor de reacties heren.

al lijkt het nu nog allemaal te netjes
Je gaf me net een idee, ik heb wat schade aan die kleine muur naast de poort. Misschien dat de tiger in zijn draai de muur geraakt heeft.

Screenshot_20231216_124357_Gallery.jpg
 
Goed bezig Falco. De kleuren op de tiger staan er al mooi op.
 
Hoi,
Ik heb 2 vraagjes, de camo moet lijken op iets dat vlug moest gebeuren, dus...
1. werden de tools er toen afgehaald of werd dat mee overspoten?
2. Ik wil ook wat natuurcamo aanbrengen en dit heb ik op yt gezien, maar het product dat hij gebruikt vind ik niet in shops en Google gaf ook niet echt hulp,

Screenshot_20231216_153421_YouTube.jpgScreenshot_20231216_153511_YouTube.jpg
 
Heb de tiger een verdunde zwarte wash gegeven en de tools zijn geschilderd. Alleen rubber van wielen nog, heb op verschillende plaatsen met light rust gewerkt maar dat effect mag/kan nog beter. Heb ook 2 sporen gemaakt daar waar de tiger het terrein op gereden is
 

Bijlagen

  • 20231218_115350.jpg
    20231218_115350.jpg
    197,6 KB · Weergaven: 8
  • 20231218_115315.jpg
    20231218_115315.jpg
    369,4 KB · Weergaven: 8
  • 20231218_115238.jpg
    20231218_115238.jpg
    345,4 KB · Weergaven: 8
Ik ken te weinig hierover om de vragen te beantwoorden.
Voor mij ziet het er goed uit.
De schade die je voorstelt is niet echt logisch en zou er eigenlijk niet te veel van wakker liggen.
Voor de camo moet je eens proberen te google in het Engels voor camouflage leaf 1/35 tank.
 
Ik wou eigenlijk met groen en bruin werken, maar zag een originele foto waar een tiger maar 1 kleur had bovenop de basiskleur, daarom deze beslissing. De kleur is spijtig genoeg hard afgezwakt door de wash.

Falco
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan