Hoofdsponsor

1/35 antitank geschut met dio van gyproc [DONE]

  • Onderwerp starter cartes 1
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt aan iedereen voor de tips maar ik heb mijn tools gevonden ( wie zoekt die vindt )
 
Van welk merk zijn de tools die je hebt gevonden? Ik heb interesse omdat ik zelf ook tools van allerlei slag kan gebruiken voor de vele diorama's die ik nog wil bouwen.
Je diorama zal mooi worden met deze extra tools. Het is iets speciaals op die manier.
 
royal model kun je ook krijgen in dersockelschop

grtz cartes
 
attachment.jpg

attachment.jpg

heb nog wat voort kunnen doen , nu de carnavalsdagen voorbij zijn
 
ja Yves van ninove , dus eerst oilsjt en een week later dan ninof
 
Het komt allemaal mooi samen je diorama.
Heb je die granaten zelf gemaakt of kan je die kopen?
 
Mooi gedaan, misschien de straat en de muur nog wat verweren?

Grtz Bart.
 
die granaten zaten erbij met het bouwpakket van het anti tank geschut Mr artex
 
dat is nog een goed idee , hoe meer naar het einde naartoe hoe meer je ziet voor te verbeteren .
 
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

nog wat voort gedaan . denk wel dat ik nu aan het einde zit
 
Cartes,de houding van de manschappen aan de bomen das goe gevonden man...knap resultaat..!

Grtz yves,
 
Knap dio man.
De slimste op je dio is de meest rechtse, hij heeft het bijl vast omdat hij gezien heeft dat de rechtse spar recht voor de loop staat.:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Alle gekheid op een stokje, knap gedaan ook zoals eerder gezegd ook de positie van je figuren.
 
Laatst bewerkt:
buzzy10719 dat was de bedoeling de man met de bijl gaat die spar omleggen omdat hij voor de loop staat van het geschut , maar de figuren gaan eerst kijken of dat de boel veilig was . en als je goed kijkt ziet je wel dat hij een gebaar maakt naar de man met de bijl dat de kust veilig is om tekappen :laugh::laugh::laugh::laugh:
 
Een bewijs dat men met de figuren die men er bij zet een leuke draai aan het verhaal kan geven e. :) :) :) :)
Hoop het ooit eens live te zien man. Is echt goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan