Hoofdsponsor

1/35 antitank geschut met dio van gyproc [DONE]

  • Onderwerp starter cartes 1
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

cartes 1

Guest
attachment.jpg

ik neem een stuk gyproc en maakt het goed nat dat ik het karton kan verwijder

attachment.jpg
blijf het nat maken tot alles eraf is

attachment.jpg
als alles eraf is begin ik mijn straat te tekenen

attachment.jpg
als ik alles getekend heb begin ik met een vijltje over mijn lijnen tegaan om voegen temaken

attachment.jpg
dit is al een muurtje dat ik al gemaakt

attachment.jpg
dit was het om te beginnen later komen er nieuwe foto's bij

zijn de foto's nu tezien ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu zijn de foto's te zien.
Ziet er goed uit, wel een geduldwerkje dat vijlen. Doe zo verder, het komt goed.
 
attachment.jpg

nieuwe foto's van de vooruit gang van mijn dio

attachment.jpg


attachment.jpg

later zal ik nog meer foto's zetten
 
Komt je muur zo haaks op de weg te staan?

Ben blij te zien dat er nog iemand met gryproc werkt, je kan er fantastische dingen met bouwen. ben zelf bezig met een burcht uit gyproc.
Keep up the good work.

Grtz Bart.
 
Zover had ik nog niet gedacht, gyproc gebruiken voor een dio. Dat zal ik in gedachten houden.

Met welke verf schilder/spuit je dat?
 
Gyproc verf je met gelijk welke verf, wel eerst een goeie primer opzetten.
 
de muur komt haaks testaan maar de straat wordt wel een beetje smaller en een lichte en haakse bocht erin
 
je straat is tip top , je muur is mooi, maar ik merk beetje schuine lijnen, je heb eerst krassen kunnen maken met een lat of zo. Maar ik zal me nog kunnen bedenken als er meer kleur komt :D
 
op welke schuine lijnen heb jij dat ? als het in mijn straat is is dat wel zo want het is kassei
 
Ik bedoelde die van de muur, maar het zal wel gezichtsbedrog zijn. Vind het al knap hoor, je geschut is er mooi verstopt ! Zeer realistisch.
 
dank u wel jumper het is ook de 1ste keer dat ik dat zelf maak
 
Mooi begin Cartes.
Maar wat komt er op de voorgrond, het niet bekraste gedeelte aan de andere kant van de weg, te staan?
Indien dat een huis wordt, hebben ze wel een erg kort bereik. Dan zou het logischer zijn als daar een Panzerschreck/Panzerfaust-team zou zitten.

Peter
 
waar heb je die gyprocplaat gehaald?ik ben geintreseert om ook met gyproc te expirementeren daarmee dat ik het vraag
 
Zeer sterk begin laat je hier zien Cartes we blijven volgen!!!

@ Yves je kan gewoon een plaat kopen bij de gamma of brico..
 
waar heb je die gyprocplaat gehaald?ik ben geintreseert om ook met gyproc te expirementeren daarmee dat ik het vraag
Op een werf waar renovatiewerken worden uitgevoerd kan je overschotten krijgen zoveel je wil, gratis en voor niks! :D
Wij modelbouwers hebben toch geen platen van 60x120cm nodig hé?
 
Ik vroeg het een tijdje terug aan die vriendelijke verantwoordelijke op het containerpark,was geen probleem,neem maar mee was z'n boodschap :)
 
Amai das wel ferm met die gyproc, idd iets voor te onthouden om later zelf eens te proberen.
Knap werk tot hiertoe..benieuwd naar het vervolg...?!

Grtz yves,
 
of styropor weegt niks is oersterk en even goed te bewerken als gyproc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan