Hoofdsponsor

1/30 Anteo [DONE]

soetkin

Well-known member
Registered
Lid geworden
30 aug 2012
Berichten
1.198
deze kwam ik tegen op het internet en kon het niet laten om er ook eens op te bieden na een bod gedaan te hebben kreeg ik na een uur of twee al een mail om te zegen dat ik er achter mag kommen ik stond versteld dat het zo vlug ging voor zo een klein bod dat ik gedaan had na een paar dagen is de bouwdoos bij mij aan gekomen de romp was al voor een stuk gemaakt en ik moet zegen hij was voor 95% goed gemaakt en nu maar aan de slag om de romp verder toe te doen voor de eerste rij planken want hij moet twee lagen hebben .
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er een mooi schip uit Dirk.

Is het een model van Mantua model ? Dan zou het dit moeten worden :

AnteoWeb.jpg
 
dat is de moeite, mooie sleper.
succes met de verdere afbouw
vgr
Marc
 
Dat is een heel leuk schip.
Veel plezier er mee:)
 
bedankt marc en wim 500 we gaan ons best doen moet kaar zijn voor 15 /08.zal een spoed project zijn .
gr dirk d
 
Mooi model. Ik heb ooit op het punt gestaan deze te kopen in de winkel maar was me uiteindelijk te duur. Zo te lezen heb je een koopje kunnen doen ;)

Veel plezier ermee.
 
Mooi model. Ik heb ooit op het punt gestaan deze te kopen in de winkel maar was me uiteindelijk te duur. Zo te lezen heb je een koopje kunnen doen ;)

Veel plezier ermee.

zeker wetten michel voor 125 € is dit zeker een koopje .
gr dirk d
 
van deze morgen al vroeg begonnen aan de tweede laag te legen zijn gat en voorpiek ook dicht gedaan
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
gr dirk d
 
Amai, snel werk, zal een mooi beestje worden.
Uit welke periode stamt deze? Ziet er mij precies jaren '50 uit maar met modernere reddingsmiddelen.
 
Amai, snel werk, zal een mooi beestje worden.
Uit welke periode stamt deze? Ziet er mij precies jaren '50 uit maar met modernere reddingsmiddelen.
eens op gezocht .
Deze radio control model is een replica van een Italiaans stoom sleepboot grote aantallen die werden gebouwd voorafgaand aan de laatste oorlog, waarvan er vele nog steeds in dienst in de belangrijkste Italiaanse havens.
gr dirk d
 
Knap werk, zo een oude sleepboot heeft altijd een speciale charme :)
 
Vakwerk, kunst...iets in die zin want meer dan zeggen dat mijn mond open valt van respect kan ik niet.
 
gunit :ren'e en evel bedankt
ja deze moet klaar zijn voor de open vaardag in Hofstade..
gr dirk d
 
deze middag verder gedaan aan het kombuis en een stuk van de brug en de beplanking
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
dam! jij bouwt sneller dan ik kan bij lezen.
ziet er goed uit, doe zo verder
vgr
Marc
 
bedankt seaking.
marc het is een bouwdoos alles zit er mooi in en niets moet je zelf maken dat haat dan ook veel vlugger vooruit.
gr dirk d
 
een bouwer naar mijn hart :) niet te veel nadenken en bouwen.
ziet er erg goed uit dirk volg je draadje met veel belangstelling 8)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan