Hoofdsponsor

1/10 Anna Bonny [DONE]

Allemachtig, prachtig gewoon prachtig.

Grtz Bart
 
Ja Jan ik ga er ook iets over zeggen van die tanden die waren ervoor beter dan nu over kleuren ga ik niks zeggen ik ken daar niks van je weet wel waarom he maar verder zoals ik het zie gewoon prachtig
Marc
 
Prachtig hoe deze buste gevorderd is sinds ik laatst ben komen kijken :wow:
Net als bovenstaande zijn de tanden mij ook "opgevallen". Maar toen ik een tweede keer keek vond ik het wel iets hebben. Het heeft "iets'...
Sproetjes zijn mooi gelukt (sproeten komen door de zon duidelijker naar voren ;) ).
De ogen zijn inderdaad verbeterd. ;)
Nu nog wat glos op haar lipjes...:yumyum:
 
opnieuw een mooi model Jan , kan er weinig opzeggen .
De beschildering op het hoofddoek komt goed uit .
proficiat kerel , blijf toch steeds bewondering hebben voor uw werk !!!!

grt Nicolas
 
heel mooi figuur in wording, en ik denk niet dat ze in die tijd tandpasta en dergelijke gebruikten om hun gebit te onderhouden zoals we nu doen... ok 't staat wel mooier met een stel witte tanden, maar...
 
De bust is af, de hoed blijft in de doos of komt misschien in op het voetstuk.
Voor het voetstuk ben ik nog enkele dingen aan het uitproberen, zullen wel zien wat het wordt.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Ik hoop ze bevalt een beetje, was in ieder geval een leuke bust om te doen.

Grtx Jan
 
Mooie buste geworden Jan en ook weleens leuk om deze zonder hoed te zien.
Het enigste wat ik kan opmerken zijn haar konijnen tanden (althans zo komt het op de foto over ) maar dat zal wel de oorzaak zijn van hoe het gesculpt is.

Dat je deze leuk vond om te doen kan ik wel begrijpen met als die verschillende onderdelen zoals het leer, pistool en hoofdoek enz.
 
Hey,

Indd, die tanden springen er echt uit... :)
Maar hoe dan ook prachtig geschilderde buste, dit is Kunst... :) ;)
 
De hele tijd al sprakeloos gevolgd,en nog steeds sprakeloos.
wat een talent.
vgr Marc
 
Stikkejaloers op jouw schilderkunsten (en deze van de andere figurinisten ook trouwens), is een element dat ik niet beheer.
Heel mooie buste geworden die veel aandacht zal trekken.
 
Wederom zeer mooi schilderwerk jan kijken,genieten en leren is de enige zinnige uitleg die ik hier nog kan geven ...😉
 
Het is een mooie meid geworden Jan, met vele knap geschilderde details super_zps0681fd38.gif

Twee observaties :
Je hebt één oog opnieuw gedaan en ziet nu duidelijk een verschil tussen beide ogen.
Die tandjes... ze trekken iets teveel aandacht.

Al doende blijven we leren en zolang je er plezier aan beleeft zal het alleen maar beter worden.

Op naar de volgende !

groet ;)
Peter
 
Deze mooie meid op de beurs gezien in Blankenberge.
Ze is nóg mooier in het echt ..

Het was trouwens een aangenaam kennismaken Jan :)
 
weer een pracht staaltje schilderkunst jan
 
ik heb niet echt iets toe te voegen aan de vorige reacties. ze is echt prachtig.Applaus
 
Prachtig werk! Ik vroeg me alleen wel af hoe en met welk merk je de huidskleur hebt geschilderd?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan