Hoofdsponsor

1/10 Anna Bonny [DONE]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.443
Ben vandaag begonnen aan een piratenbruid, staat nog in zijn kinderschoentjes

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Wederom een zeer mooie buste Jan.
 
ja we gaan ons weer op de eerste rij zetten. ^^
 
De buste op zich ziet er al prachtig uit, nu in jouw handen zal het nóg mooier worden, dat beloofd... ;)
 
Inderdaad mooie buste Jan , welk merk is dit ?

Grt Nicolas
 
Deze avond een klein beetje verder gewerkt aan mijn piraat
Heb na de foto's vastgesteld dat er een foutje inzit zal dus nog enkele correcties moeten uit voeren

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Het resultaat van een paar uur schilderen gisteren avond.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Jan, da's een knappe madam aan het worden, maar in jouw handen komt dat zeker goed, knappe gasten die figurinisten😜😜😉😈
 
Dank u wel, ben wel een paar keer opnieuw begonnen aan de ogen.
Het lukt ook mij niet telkens van de eerste keer.

Grtx Jan
 
Onweer buiten, een goed glas wijn en muziek op de achtergrond.
Ideale condities om een beetje te schilderen. Kleurschema ligt vast is wel nog een serieus stuk werk voor de boeg.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Erg mooi Jan echt waar !! maar als ik die laatste plaatjes bekijk.... lijkt er iets niet helemaal te kloppen aan haar linker oog ?
Ik kan er de vinger niet opleggen, maar als ik de foto's van links en rechts vergelijk lijkt het
aan haar rechtse kant een zacht en vrouwelijk lief oog, terwijl het linker oog een beetje gemeen of eng kijkt.

Ik kijk nog eens goed... het lijkt of er ietsje teveel wit (of licht) in dat linker oog zit,
een heel klein beetje teveel kan hier al veel effect hebben ...
Misschien is het dat donkere randje aan de bovenkant van het onderste ooglid.. dat lijkt onderbroken waar het de iris raakt.

Ik wil hier niet de betweter uithangen hè, ik doe het je niet na... ik zeg maar wat ik zie (en wie weet zie ik het helemaal verkeerd :wub: )
 
Laatst bewerkt:
Mooi werk jan, gelijk even een vraagje waarom ben je vertrokken met een roodbruine ondergrond voor die witte blouse?
 
Dat vroeg ik me ook af ron misschien dat onze Meester dit wel wil prijs geven😉en wat ik ook nog graag te weten wil komen welke kleur je voor deze mooie ogen hebt gecombineerd of gemengd 😉 jan...
 
Prachtig werk dit. Vooral de huid vind ik in iedere foto levendiger en echter worden. Ik heb hier respect voor.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan