Hoofdsponsor

1/35 AFV's LeFH18M German 10,5cm Howitzer. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
hard over ?! lijkt alsof je een oorlogsmuseum hebt bezocht... net echt !

Ik kwijl bijna letterlijk :)
 
Heel knap gedaan Guy. Je chips en krassen komen heel realistisch over.
Enkel die rail die je gepolijst hebt vind ik een tikkeltje te nieuw uitzien.
Mischien hier en daar een klein stipje roest of een vet streepje?
 
Ik weet het, er loopt hier vanalles mis, damn !
 
Rustig blijven G, het komt wel goed en dan kunnen we alsnog genieten van de mooie foto's.
 
Het word hier alsmaar beter en beter.
Als die mannen hier zo verder gaan doen ga ik straks zitten denken dat ik er niets meer van kan.
Mooi werk GUnit, ik ben bij aan het leren tegen dat ik ooit eens een kanon in elkaar flans. Heb hier nog een paar restoraties liggen.
 
Ik vrees ervoor mannen, mijne pc slaat helemaal kaduuk. Te gek voor woorden, doeme toch ! Ik zal een beroep moeten doen op ene die er meer verstand van heeft dan ik hier !

Tot later mannen ! Oh ja, ik heb wel een viertal foto's kunnen uploaden in de galerij hier.
 
Het zijn wel mooie foto's Guy.
En dat voddeke is goed gelukt.

25.JPG


26.JPG


27.JPG


28.JPG


En graag gedaan.

Erik.
 
Zeker een mooi doekje Gunit, zit daar misschien een foutje onder??? :laugh::laugh:

Maar het doekje breek wel de strakke lijnen van het geschut en daar hou ik wel van.

Ron
 
Hey GUnit,

sinds ik ben toegetreden tot het genootschap van de Pantzerbouwers heb ik dit draadje in stilte gevolgd...
Je kanon is adembenemend mooi gemaakt... weer veel bijgeleerd.

Heligroeten,

Nick
 
Dank jullie wel jongens, ik hoop dat ik deze namiddag weer wat verder kan prullen, de eindstreep begint stilaan in zicht te komen nu maar toch heb ik nog even de handen vol.
 
Mooi werk weeral, alleen die doek is toch spijtig :)
 
Hela Ratticus, gij windt er geen doekjes om he, lol woehahahaha !
 
Even over het "doekje" LOL, hoe heb je dit gemaakt want het ziet er zeer realistsch uit.
 
Hehe nee gelukkig valt het doek nu voor je LeFH18M :)

Lolz tranen komen in m'n ogen van't lachen, even een zakdoek nemen :)
 
Ratticus : Mijn uitleg was slechts een doekje voor het bloeden, een doekje van eigen deeg ook.


Swa : Over het maken van het doekje wil ik best een boekje opendoen :

- milliput extra fine goed doorkneden,

- met talkpoeder op de vingers kan je dan het bolletje tot een platte vorm kneden,

- verder uitrollen met een glas voorzien van talkpoeder, het spul kleeft verschrikkelijk aan gladde oppervlakken,

- als het flinterdun is, met een fijn stuk linnen dat bevochtigd werd met water, een print van de textuur overbrengen door drukken,

- met een scalpel en pincet de randen rafelig, versleten maken,

- een gat erin met een naald en een stukje stof naar beneden modelleren,

- na droging (3uurtjes) een paar dunne laagjes acrylverf eroverheen,

- afwerken met dunne olieverflaagjes,

- later nog finishen met matvernis en pigmenten.

Groeten ! Goei weekend jongens !
 
Laatst bewerkt:
Euh Guy, tis niet om te zeveren é, Maar eigenlijk vind ik die doek er toch een beetje teveel aan. Allez, ik vind er zo een beetje mijn draai niet bij :$
Maar als jij dat goed vind zeg ik niks ,tis tenslotte jouw model ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan