Hoofdsponsor

1/72 Admin Trio-build Arado 196 A3 Camaro69 [DONE]

Bedankt voor de tips.
Kleine update na een lange tijd.
Instrumentenpaneel uit pe is geplaatst.
De zijkanten van de cockpit zijn klaar om geplaatst te worden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Het lijkt op van zo'n chemisch gezwart PE..??

Cockpit begint er mooi uitzien ;)
 
Dit is de bedrukking op het koper voor het bewerkt word.
Dat wat niet bedrukt is word weg geëtst.
 
Ach zo ...bedankt voor de toelichting, weer iets bijgeleerd.
Ben dan ook nog niet zo vertrouwd met PE in het algemeen ;)
 
Cockpit zo goed als klaar voor een kleurtje.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Vlug even wat grondverf gespoten.
De schilderwerken kunnen nu beginnen.

attachment.jpg
 
Eerste kleurtje zit er op.
Wou net de tweede kleur er op zetten, heb ik die niet liggen.:O
2 keuzes nu, iets nemen wat er op lijkt of aan de kant leggen tot ik de kleur heb.

attachment.jpg
 
Ik zie dat je voor RLM02 hebt gekozen als interieurkleur; in welk jaar figureert jouw model? Als het een late versie is, zou het interieur RLM66 zijn geweest.
 
Ik heb gewoon de kleur van de handleiding genomen.
Helloliv matt 45.
Situeert zich in 1941 of 1943.
 
Vroeg 1941 zou kunnen, 1943 in beginsel niet.

Dat gezegd zijnde, al kleur je hem paars dan ging het mij nog niet aan. Doe met de info die ik je geef wat je wilt; 1941 behoort in elk geval tot de mogelijkheden.
 
Even een kleine tussenstand van de schilderwerken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Je gaat goed vooruit met deze kist :)
Ziet er veelbelovend uit voor wat nog komen zal...
 
Inderdaad weer een mooie vooruitgang.

Eigenlijk doen Erwin en ik stiekem mee met een grotere groepsbouw: Luftwaffe-vliegtuigen op schaal 1:72 :D

Admins, nemen jullie het onderhanden werk mee naar de ledendag? Ik zal dan ook doen, dan kunnen we de grootte vergelijken. Verder dan de cockpit zal ik trouwens niet zijn gekomen dan, maar dat mag de pret niet drukken.
 
Admins, nemen jullie het onderhanden werk mee naar de ledendag? Ik zal dan ook doen, dan kunnen we de grootte vergelijken. Verder dan de cockpit zal ik trouwens niet zijn gekomen dan, maar dat mag de pret niet drukken.

Wil ik gerust doen Roy ,maar zal dan zeker nog een tandje bij mogen steken, zodat het de moeite is om de Arado in aanbouw te tonen.
Maar het is nog 2 weken hé , tegen die tijd zullen de werken bij mij ook hopelijk al een stuk verder staan :)
 
Nice , hij kan bijna toe ,eens alles klaar is binnenin.
Dan zal het een stuk sneller gaan en kun je met de kleurtjes beginnen van de body ;)
 
Hier trouwens een kort filmpje van het echte vliegtuig in actie. Hadden jullie wellicht al gezien, maar toch ter zekerheid nog maar even.
 
Bedankt Roy , had ik niet nooit eerder gezien ....trouwens heftige landing zo te zien Brrr...
 
Ik breng de mijne mee naar de ledendag, hopelijk heb ik hem tegen dan afgewerkt...???

Het filmpje had ik al eens gezien, toch bedankt om te delen ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan