Hoofdsponsor

1/72 Admin Trio-build Arado 196 A3 Camaro69 [DONE]

Zonde van de decals voor de rest toppie , heb ik altijd fascinerend gevonden zo een watervliegtuig en zeker deze de vorm heb ik van kindsbeen altijd mooi gevonden
Proficiat
Marc
 
Mooi toestel geworden... Ik hoop dat ik de mijne ook zo krijg... heb er ook nog een hele uitgebreide set voor...

decals, niks meer aan te doen jammer genoeg. Ergens wel jammer om deze volledig op te leuken met PE en dan de opliggende lijnen te laten voor wat ze zijn aan de neussectie...
 
Persoonlijk vind ik deze zeker geslaagd,het spuitwerk ,detail...alles is aanwezig..Congratz!!
Decals..het is soms wat...snap goed dat je deze niet meer eraf wil halen daar er serieus wat laklagen opzitten..maar laat dat geen afbreuk zijn op resultaat...!!

Grtz yves,
 
Mooi eindresultaat geworden , mooie camo !
 
Wat een resultaat,mooie afwerking.Zo goed kan ik het niet hoor Jelle,proficiat man.
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ziet er Indd heel goed uit, uiteraard spijtig van de decals, maar zoals je al aangaf heb je de nodige stappen ondernomen om ze goed aan te brengen, dus....rararara, de wegen van de decals zijn ondoorgrondelijk......;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan