Hoofdsponsor

1/35 M8 Greyhound [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin

Well-known member
Registered
Lid geworden
31 dec 2011
Berichten
677
eindelijk geariveerd, deze hoop ik deze maand nog klaar te hebben.

deze komt nadien bij op mijn Poteau dio...

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
veel suc6 kevin ziet er een mooi kidje uit
 
Bedankt, ik zou deze graag klaarhebben tegen de beurs in putte begin december...
 
Succes met de bouw,is er ééntje om te volgen ;)
 
Leuke kit om te bouwen, heb deze zelf al eens gebouwd. Ik volg.

Grtz Bart.
 
't Is militair, dus ik kom ook op tijd en stond eens kijken ;)
Suk6
 
Ben niet zo thuis in Yankie panzers maar als ik mij niet vergis staat er hier ééntje 1/1 niet ver mijn deur
 
Dat klinkt interessant Famo :D de enigste die ik weet staan is in het museum van poteau :p
 
Er staat er ook eentje bij wijze van reclame voor het oorlogsmuseum aan het kruispunt Knokke/Zeebrugge. Deze heeft echter niet de fenders.

Btw ik heb deze ooit gebouwd en het kitje paste perfect. Als je gaat voor de Poteau versie zal je hem wellicht voorzien van een wit jasje over het olive drab ?
 
@ Gunit, ik dacht niet dat deze wintercamo hadden? Toch nietvan te zien op de foto's? En vind er nergens wat van terug van uitleg of dit was of niet...
 
Bovington tank museum :

m8GreyhoundBovington082005TROWBRIDGE1.jpg

Ardennes M8 Grayhound in winter camo :

m8winter.jpg
De achterste is een gewone OD versie.
 
Die foto is specifiek genomen na de ambush in Poteau, dus speel best op veilig en ga voor de gewone versie zou ik zeggen.
 
Idd dit was ik van plan maar twijfelde even met die wintercamo :D
Olivedrab it is :D
 
Was de winter camo niet expliciet verboden door Patton himself, net als de zandzakken op de Shermans?
 
zo eerste updatje...

begonnen met de eerste aanpassingen van het interieur.... alleen de stukken die gemakkelijk zo geschilderd kunnen worden, de rest volgt later

de radio staat nog niet vast, en de PE :s tja na veel gevloek en gepruts dit er toch op een nog redelijk manier ingekregen... toch moeilijker dan verwacht :s

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg
 
Hallo Kevin, deze heb ik ook staan, allez liggen in zijn doos, deze ga ik volgen, prachtig voertuig, heeft ook gediend in het Belgische leger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan