Hoofdsponsor

1/35 1955, A silent reminder in the Ardennes. Time passes, but we shall never forget. [DON

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil nu ni vervelend doen, maar je hebt dat mooie leiendak onder de sneeuw gestopt, ook op die bomen ligt sneeuw maare... op de grond en op die tank niks sneeuw????
 
T'is ook nog niet klaar hé, Walesha. Er zal nog een flink pak sneeuw uit de lucht vallen hoor;).
Maar de vegetatie is nog niet naar mijn zin, dus heb ik daar nog mijn handen mee vol. De M10 staat ook nog niet vast hoor.:nowink:

Grtz Bart.
 
T'is ook nog niet klaar hé, Walesha. Er zal nog een flink pak sneeuw uit de lucht vallen hoor;).
Maar de vegetatie is nog niet naar mijn zin, dus heb ik daar nog mijn handen mee vol. De M10 staat ook nog niet vast hoor.:nowink:

Grtz Bart.
Haaaaaaaaaa...ok... sorry, ik was weer te rap met mijn commentaar! >(
 
Foto 3&4 die zijn net echt schitterend,ik hoop deze ooit eens in het echt te kunnen aanschouwen met de nodige uitleg van de meester natuurlijk...;)
 
Bart,

Prachtig op foto 5 die barsten in de zijgevel,de vegetatie rondom is zeker niet slecht hoor....mischien nog een (kleine)moddepoel?
Ook de bomen geven een realistisch uitzicht,en natuurlijk de.....M10 ERSATZ.
Werk je ook nog af met (sprokkel)(afval)hout,voor de M10 zoals op de originele foto?
Doe zo verder..... ;)
 
Met sneeuw wordt dit nog spectaculairder.
 
Helemaal mee eens G.
Het is sowieso al een spectaculair dio, maar met de sneeuw erbij gaat het helemaal "oplichten"...
Heel goed bezig Bart.

Mark
 
Het is zover, de eerste sneeuw is gevallen!

De foto's

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Er zal nog wel wat sneeuw vallen, er er moeten nog ijspegels aan de M10 komen.

Tot de volgende update.

Grtz Bart.
 
Wawww die sneeuw heeft zijn doel niet gemist Bart
Ineen woord schitterend werk...
 
Ja Bart, die sneeuw heeft inderdaad zijn doel niet gemist. Dat ben ik helemaal eens met Danny.
Ben verder benieuwd naar je ijspegels aan de M10...
Dus laat de updates maar komen..

Mark
 
Ik krijg er letterlijk en figuurlijk kou van ! Overtuigend !!!
 
Bart,
je hebt de "schnee" lekker subtiel aangebracht,het oogt schitterend!
 
Bart, hoe krijg je het voor elkaar het te laten sneeuwen terwijl de zon momenteel hoog staat ;).

Zonder gekheid, het wordt weer een schitterend dio.
 
Ondertussen zijn de ijspegels ook al aan de M10 gegroeid, en sneeuwen dat dat hier doet in mijn hobby kamer, en dat terwijl buiten de zon schijnt.:@ ( 'kzal na deze dio veel werk hebben om mijn hobbykamer op te kuisen)

De foto's

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu nog hier en daar een beetje afwerken, een lijstje erop en dan het naamplaatje. En klaar is Kees, euhh Bart.;)

Grzt Bart.
 
mooi gedaan ,bart

met zo een weer zal de sneeuw snel weg zijn ;)
 
Knap gedaan hoor Bart, heel mooi dio-tje :)en net gelijk als op de originele foto. Je moet eens een foto in zwart-wit nemen en dan naast de originele leggen.

Vraagje : Wat heb je gebruikt als materiaal voor de sneeuw?

Groetjes ,:wavey:
Jean-Marie
 
echt een knap resultaat!!
grten jurgen
 
Bart, een super resultaat met je dio. Ben benieuwd naar de eindpics, man!
 
Zeer overtuigend dio, spreekt zijn verhaal ;)

Oppassen als je buiten foto's neemt, de sneeuw zou kunnen smelten ;) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan