Hoofdsponsor

1/35 german military car [wip]

Pascal

Administrator/V.I.P.
Administrator
Lid geworden
20 feb 2015
Berichten
8.650
alle kon me niet houden en wilde eens schaal 1/35 proberen en had voor diorama deze Mercedes gekocht omdat die met motor of zonder kan gebouwd worden en wil het verschil van maat leren kennen . wel gemakkelijker is het niet en bleef kleine onderdelen en vooral veel.
Wat spijtig is dat vele stukjes al gebroken waren in doos en plan niet altijd even duidelijk is zodat het een puzzel werd.
Maar goed dat gaf dan de kans om eens met messing te werken die ik liggen heb en de stukjes die mooi afgebroken waren heb ik terug kunnen lijmen.
wat wel leuk is dat ik nr.plaat terug gevonden heb op een foto jaren 40 .
Met lijm blijf ik een plakpot maar werk eraan.
mijn kunnen ligt veel lager dan jullie maar ik moet ergens mee starten dus verwacht geen wonderen he.
motor en chassis zijn dry fit en schijnt te passan

attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er niet de gemakkelijkste kit uit, Pascal. Maar je hebt de juiste spirit te pakken.
 
Goed begonnen Pascal , laat je maar eens gaan :)
 
Heb er zo 2 liggen hier en zal deze dus zeker volgen.
Toch al een opmerking: beter elk onderdeel opkuisen en beter je gietnaden wegwerken!
1/35 mag dan groter zijn, het is minder vergevingsgezind als je er naar kijkt.
 
Pascal om dat randje weg te werken ..er is ergens een topic maar vind hem maar niet terug:tongue: deze bouwer had een bout en moeier en rondellen waar je de band mee kon vastzetten en zette het op een boormachien..en schuurde de band op lage snelheid(hitte) op een schuurplankje tot de rand helemaal weg was en was een heel goed resultaat ;) als iemand de topic weet zet hem hier eventjes neer ...:D
 
Gewoon schuren jong, dat gaat ook. Beetje bij beetje en niet overdrijven.
Als je de beschikking hebt over een Flex-i-File gaat het vlotter maar anders gewoon waterschuurpapier.
 
bedankt jongens daar kan ik iets mee heb alles liggen om dit te proberen.
 
goed mateke ...ben benieuwd ...ik heb hier kleine bandjes liggen en heb het is geprobeerd op den dremel en dat lukt ook prima ,belangrijkste is het formaat van rondellen dat het wiel goed vast zit en niet mee draait:):):)
 
leuke wagen.
Wat je daar in het begin zegt
Wat spijtig is dat vele stukjes al gebroken waren in doos
dat is iets dat ik al veel gezien heb bij kits van MB
Ik vind hun figuren kits beter dan hun voertuigenkits, heb er zo al een paar vastgehad van voertuigen maar nooit gekocht omdat er inderdaad dikwijls dingen zijn die stuk zijn.
 
ken 0,00000 van auto's maar heb mij vrolijk laten gaan met flarden wat ik gelezen had van olie aan beweegbare delen en roest.
met roest misschien wat overdreven maar garagisten al naar front in Rusland gestuurd.
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php

attachment.php
 
Deze mag er wezen wat mij betreft Pascal,mooie afbladering van de verf,enkel mocht het op de laatste foto helemaal vooraan net ietsje minder zijn,maar dit is persoonlijk..Goe bezig makker..!!!

Grtz yves,
 
Bijtijds washes aanbrengen hé Pascal, dat brengt de details naar boven.
De front veren mogen wat meer subtiele roest krijgen, net zoals je bij je jeep gedaan hebt. Vergeet ook niet dat deze hier in het oog zullen springen want de wielen staan aan de zijkant.
 
dryfit chassis met body en alles past. er moet nog wel zwart kapje in motor van voor maar is ok.
de deuren passen wel niet en zal ik er iets moeten op vinden maar niet meer vandaag .
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
bedankt jongens.
moest er een gevangenisstraf bestaan voor stelen met ogen zou ik er slecht voorstaan maar hoop dat deze diefstal gelukt is.
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan